Hallo dames! Ik vroeg mij af wat ik mn kleine man allemaal op zn brood mag geven. Ik las dat hij 1-2 keer per week smeerkaas of smeerleverworst mag. Daarnaast krijgt hij fruitpasta van Hero, appelstroop of vers fruit gepureerd. Wat mag ik nog meer geven? Mag hij bv al kipfilet ofzo??
Hoe oud is hij? Ik weet het ook niet hoor. Mijne is 8 maanden en heb hem kipfilet gegeven, vindt hij echt superlekker. Weet ook net of het al mag.... Maar smikkelen doet hij wel.
Volgens mij mag kipfilet wel Wat hier heel erg in de smaak is, is een beetje geprakte banaan op het sneetje brood smeren. Ik merk dat hij dat het lekkerste vind
Roomkaas! Heel gezond en geen rare dingen aan toegevoegd. Gewone jonge kaas kan ook, evt. even laten smelten. En gewoon boter is ook prima.
Hier aten ze vegetarische smeerworst , pindakaas, jam , smeerkaas. Hier aten ze ook wel graag kipfilet alleen lieten ze het brood liggen dus gaf iets wat er niet af kon. Brood met kaas en dat even laten smelten was hier ook een groot succes
Wij geven roomkaas (Philadelphia), bijna dagelijks, en verder afwisselend stroop of worst. Banaan vindt ze ook lekker (maar eet ze ook al vaak als fruit). En verder eet ze ook gewone kaas, en een heel enkele keer jam (maar dat vindt ze niet super lekker en het is niet erg gezond).
Helaas lust die van mij alleen nog maar een paar stukjes droog brood.. Heb echt alles al meerdere malen geprobeerd maar helaas.. Geen grote broodeter dus
ze mogen al aardig wat op brood. alleen zoiezo geen honing. smeerworst is hier altijd een hit. pindakaas eet ze ook. smeerkaas. normale plak kaas maar dan blijft het brood liggen ze eet ook kokosbrood op brood. of naja, de kokos eet ze en brood blijft natuurlijk liggen. jam eet ze, kan ze er niet vanaf halen ham, kipfilet, ze eet zelfs salami(keer mn brood gejat en mn salami was 'spoorloos verdwenen') en grootste hit is hier toch echt Sandwich Spread!
Tartex, in verschillende smaken te krijgen bij de natuurvoedingswinkel. Plantaardig smeerbaar broodbeleg, erg lekker