Vannacht slaapt Kruimel voor het eerst op haar eigen kamer 's nachts. En je raadt het al... Ze slaapt dus niet. Ook ik vind het eigenlijk ontzettend spannend, want ik vrees dat ik de babyfoon niet hoor. (Man is slechthorend en hoort haar in elk geval niet) Pfft, ik zie best op tegen vannacht.
Slaapt ze overdag wel al in haar eigen kamertje?? Hetzelfde ritueel ti's natuurlijk heel spannend allemaal. Hier met 7 maanden naar eigen kamertje gegaan maar ging even anders.. Hadden ons vergist door op de arm in slaap te laten vallen, dat ging steeds slechter tot niet.. Opnieuw ingebakerd en vastgesnoerd aan het matras zodat ze nit kon omrollen, binnen 2 wkn inbakeren weer afgebouwd en echt zelf in slaap leren vallen. Nu gaat goed, dus het zal vast bij jullie ook goed komen, het is een hele omschakeling!!
Eergisteren is de kleine verhuisd naar zijn eigen kamertje. Hij slaapt veel lekkerder en slaapt langer door. Volgens mij hielden wij met onze gesnurk en gewoel de baby wakker
Ik zag er ook zo tegen op en J. Blijkbaar zelf ook want ze wilde vast niet in haar eigen kamer. Overdag gingen we t oefenen en nu lukt het ook snachts...als ze erg uit haar doen is slaapt ze nog lekker bij ons. Ben benieuwd hoe het gegaan is !
Zij slaapt nog lekker op haar buikje. Ik heb nauwelijks geslapen. Overdag sliep ze al wel op haar eigen kamer.
Das fijn ! J. Slaapt ook op haar buik snachts eerste keer heb ik geen oog dicht gedaan. Maar nu weer k dat t goed zit