Naar onbekende oppas

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Kalush, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai,

Ik zit met een probleem, sinds Eliza geboren is heb ik haar nog niet naar een oppas gehad. Ze is wel eens bij mijn moeder en komt toch best veel met anderen in aanraking.
    Nu heb ik een probleem, over 2 weken begin ik weer te werken, eerst voor 3 dagen per week.
    Nu begint Eliza wat eenkennig te worden, ga ik langs bij een vriendin en komt deze te dichtbij is het huilen geblazen, ook met enkele van mijn familieleden is dit zo.

Nu breng ik haar naar een voor haar onbekend iemand en weet me geen raad, ik kan haar toch niet al huilend achterlaten omdat ze bang is?

Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ben al een paar keer met haar bij deze mevrouw geweest, maar ze wil niks van dr weten.

Groetjes Kalush

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    HOi,
    ik zou alvast een paar uurtjes oefenen met haar bij die oppas te brengen. Ze zal er toch aan moeten wennen. En zolang jij er bij bent heeft ze keuze en natuurlijk zit ze dan liever bij haar mama.
    Het kan best dat als je er niet bent, ze zich gewoon schikt en het goed gaat. Ik zou het langzaam opbouwen, zodat ze al iets gewend is als je weer moet werken.
    Succes.

Deel Deze Pagina