Afwijkend vruchtzakje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lov23, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb sinds zondag regen bloedverlies....schrok enorm en dacht dat het een mk werd.

Zk gebeld moest maar afwachten....... Beetje brutaal geweest en heb een vk gebeld en daar mocht ik gister gelijk langskomen voor een echo.

Er was verdikt bmslijmvlies te zien maar ook een vruchtzak die er niet goed uitzag. Dus ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk een mk zou worden.

Echter zag ze wel nog een kloppend hartje!
    Maar is er nog hoop? Wie heeft dezelfde ervaring gehad....met goede of slechte afloop.
    We weten dat we er verder niks maar aan kunnen doen en de natuur het zelf regelt nu. Misschien was het kindje van er tweeling en zijn we nu een kindje verkoren of wordt het gewoon een mk. Realistisch zijn we maar hoop houden we toch!

2. Suzzel

Suzzel Lid

25 mei 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee maar wat heftig zeg. Ik duim voor je dat het toch goed blijft gaan! Sterkte.

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Lov. waarom bel je niet weer het zh met deze informatie, misschien doen ze nu wel wat meer.
    Via een inwendige echo kunnen ze het vaak veel duidelijker zien.

Ik hoop dat het goed gaat.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee masami heb geen zin om weer discussies te voeren met ze.....ze willen toch niks doen dan afwachten. Heb even genoeg van het zk.
    Maandag mag ik weer naar de vk. En trouwens ... Wat er nu verder gaat gebeuren heb ik toch niet in de hand.....

Als ik eerder een echo wil mocht het ook ban de vk......En zij maakte trouwens ook een inwendige echo;)

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Verdorie wat een rotnieuws bij die echo.. Heb er geen ervaring mee, maar sterkte!

En ik zou toch doen masami zegt, zh bellen.. Je moet voor jezelf opkomen want daar doen ze dat niet!

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat een onzekerheid. Wat heeft de vk die de echo gemaakt heeft je voor advies gegeven? Kreeg je in de loop van volgende week weer een echo? Succes met afwachten, duim voor je!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik krijg maandag weer een echo om te kijken of er iets is verandert. Het mocht ook wel eerder maar ze zei ook dat je toch meer kon zien na een week.

Voor de rest was het gewoon afwachten.
    Ik doe maar rustig aan thuis en probeer zo te helpen......maar weet niet of dat iets uitmaakt....
    Verlies nu alleen bloed als ik ga plassen....dat is al minder dan gister dus we houden hoop!

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had na een goede echo met 7 weken een MA met 11 weken.
    Toen was er inderdaad een afwijkend vruchtzakje maar geen vruchtje meer.
    De echoscopiste zei toen dat het afwijkende vruchtzakje niet goed nieuws was. Maar bij mij was het toen duidelijk al mis.
    Ik weet niet hoe het zit als je wel een kindje met kloppend hartje ziet.
    Was het wel de goede termijn?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat kloppende hartje bij dat vruchtzakje is dus idd vreemd....maar de vk zei nu niet dat dit perse goed was....
    Dus ik weet het niet. Ze heeft geprobeerd op te meten en ze kwam op 6 weken uit. Al vraag ik me af of het niet korter is.....Het kan idg niet langer zijn dan 6 weken;)

10. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

maar hoe zit dat dan??? je hebt na 1 goede echo met 7 weken, na 11 weken een ma gehad. waar is dat vruchtje heen gegaan dan?

TS: wat bedoel je precies met een afwijkend vruchtzakje, de vorm of..........
    heel veel sterkte hoor!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@kwebbelengel ja het was geen mooie ronde vorm....vk zei dat het er niet goed uitzag.:( maar je er klopte wel een hartje....
    Soms hersteld het vruchtzakje zich maar dat was wel maar een kleine kans...

12. kwebbelengel

ok dus "de vruchtzak"hoort een ronde vorm te hebben, maar wat houdt het dan nu voor jou in?? ben je daar al achter?

sterkte in ieder geval

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het was natuurlijk niet goed hoe de vruchzak eruit zag.....maar ze zei ook weer dat het heeeeeeeeel soms zichzelf kon herstellen. Anders wordt het toch gewoon en mk.

Ander scenario is dat het een tweeling was en die vruchtzak van het kindje was die ik dan dus verloren zou zijn.

Want er klopte wel een hartje......als het vruchtzakje van dat kindje zou zijn vraag ik me af hoe dat kindje dan nog kon leven?

14. kwebbelengel

ik dacht altijd dat er bij een 2 ling ook 2 vruchtzakjes waren ( of hangt dat af van een 1 eiig of 2 eiig), dan zou er dus evt 1 vruchtzak verloren zijn gegaan. misschien als je het op google zoekt met afbeeldingen.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja klopt.....heb het gister niet gezien....echo ging al moeilijk......

16. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb begin dit jaar een mk gehad. Op echo was een lege, maar rafelige/gekartelde vruchtzak te zien. Dit was niet goed volgens vk. Het moet mooi 'rond' zijn. Paar dagen later bij gyn nog t zelfde en zat t helaas niet goed

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klopte er toen ook een hartje Linda?

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

lov.. lieverd... ik heb de foto's gevonden van mijn echo's... eerst met 5 weken raar vruchtzakje. en week later reuze mooie ronde vruchtzak..

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief maybe......eerlijk gezegd zag ik dat gister niet ....... Zag niet eens een duidelijk zwart vlekje.......

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ik blijf toch nog even doorduimen voor je meid.. ben zo benieuwd naar maandag.. hoop dat je dan uit onzekerheid bent mop..

Deel Deze Pagina