Ik had zo anders voor je gehoopt. En al is het helemaal waar wat je zegt: Dit vruchtje is niet goed geweest, maar het blijft toch zuur. Sterkte gewenst!
Ik heb dit topic op de voet gevolgd, maar nog niet echt gereageerd.. Balen dit nieuws, maar je staat er zelf gelukkig nuchter in, je krijgt vast nog wel weer een kans! Ik schrok eerst van mn MK, maar ik stond er ook snel nuchter in.. Als je kindje gezond is blijft het goed gaan, zoniet, is er ook iets goed mis geweest.. en ´gelukkig´ is je miskraam rustig geweest, met niet te veel pijn of stolsels of wat dan ook.. Mijne was verschrikkelijk En het is wel fijn dat je al helemaal schoon bent, mag je er gewoon weer voor gaan! Alsnog is het natuurlijk verschrikkelijk, en ik wil je sterkte wensen! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt, en dat dan alles goed blijft gaan!
nathallie is precies wat jij zegt......ik heb er gewoon vrede mee..... het helpt natuurlijk dat het al klaar is en ik al schoon ben... Ik zag het ook gelijk op de echo...
Je krijgt vast je kans nog wel! Ik duim in ieder geval voor je! Woensdag hoor ik of ik ook weer mag, als ik eindelijk schoon ben tenminste..
dus jij hebt nu ook een mk? Ja dat geluk heb ik tenminste nog....het is al klaar. Zit te denken of ik nog de ha moet bellen voor een bloedtest ? De vk zag niks meer.....
Wat een verdrietig nieuws! Sterkte en ik hoop dat je gauw weer zwanger ben van een wolk van een beeb!
jeetje joh, dit was eigenlijk niet wat ik verwacht had en gehoopt had voor je/jullie. wat een ontzettend naar bericht, ookal sta je er zo nuchter in het blijft toch een ieniminie beebje voor je gevoel en het was er. ik wil je heel veel sterkte wensen omdit een plekje te geven.