Ik heb pas een colposcopie gehad nadat er pap2 uitkwam. Tijdens colposcopie was alles goed. Moet over een half jaar nog even terug naar gyn voor uitstrijkje.
he jakkie wat een nare verhalen!! ik word in juni 30 en zit nog steeds op de uitnodiging te wachten voor het onderzoek al mn vriendinnetjes zijn al geweest (die wonen niet bij mij in de buurt) en ik hoor maar niks...... klopt dat dat dat zoveel verschilt per gemeente? of moet ik zelf bellen?
dat ligt eraan geef je borstvoeding want tijdens een zwangerschap tot 6 maanden na een bevalling en als je nog borstvoeding geeft nemen ze geen uitstrijkje af.
Ik had ook die brief gekregen maar bleef het maar uitstellen om een afspraak te maken.... Naar aanleiding van dit topic toch maar gedaan. Female, sterkte de 11e.
Nu je het zegt, ik moet er weer een laten doen Voor de zwangerschap had ik ook een pap2 dus moest eigenlijk een half jaar later ook opnieuw laten doen. Kwam alleen een zw en huilbaby tussendoor maar moet dus nu nodig weer laten doen. Komt erg vaak voor en is meestal niks ernstigs. Je bm kunnen ze ook schoon maken he geloof pas bij pap 5 ofzo dat het echt gevaarlijk is. Wel goed om te weten dat je nu dus gelijk doorgestuurd word, ik moet nog naar de ha terug. Succes!
nou ik heb em net binnen de uitslag..afwijkende cellen..gebeld met huisarts heb ik PAP 3B ernstig afwijkende cellen gevonden. Ik vind t werkelijk dood en doodeng nu.. moet afspraak maken met gyn, maar die hebben nu lunchpauze.