Ik kreeg de tip om voor de oppas een opblaasbare autostoel te kopen, zodat je deze altijd bij je hebt. Het is de Easy Car Seat. Heeft iemand hier ervaring mee?
als ik afga op de afbeeldingen zou ik die nooit voor mezelf (oke, voor de meiden dan) kopen. Misschien als "noodstoeltje" bij oma's? Maar niet voor dagelijks gebruik.
Hmmm het eerste wat mij opvalt is dat er geen zijbescherming aan het stoeltje zit en dat is volgens mij bij een zijwaartste botsing wel gewenst.
dat ding is toch alleen voor 3 jaar en ouder? of zijn er meerdere van? deze werkt dan toch meer als een soort verhogertje zeg maar? of zijn je kids ouder dan 3? ik zag je andere topic maar dacht dat dat niet om jouw kids ging die ouder dan 3 waren toch?
Puur gevoelsmatig zou ik hem niet gebruiken. Er zitten geen zijkanten aan, en dat lijkt me bij een botsing die zijwaarts is wel zo prettig.
Het gaat om kindjes vanaf 3 jaar! Die normaal gesproken in de stoelverhoger mogen. En het is trouwens voor opa en oma die hem af en toe gebruiken. Niet voor onszelf want dan zitten ze in autostoel.
ik heb je vorige topic ook gelezen, als opa en oma het te veel moeite vinden om de gewone stoeltjes te gebruiken, dan gaan ze het ook te veel moeite vinden om deze dingen steeds op te blazen, en nee, ik zou het niet gebruiken, vind het er niet prettig uit zien.