Ik mis het topic met de buikfoto's van November 2013. Ik zie dat deze is verplaatst naar het topic zwanger clubs, maar dat dit meer een klets topic is geworden dan foto topic. Misschien leuk om hier een topic te openen met echt alleen maar buikfoto's?? Dan hou je een mooi overzicht van verschillende foto's.
waaaaauw!!! MOoi!!!!! Ik ben er nu net 13 weken! eingenlijk hoor ik niet in dit topic omdat ik pas moet bevallen in december, maar vind die buikfoto's altijd PRACHTIG!!! Ik heb nual ook een buikje, meer darmen, maar toch,...! proficiat! héél mooi
Daarom wilde ik ook dit topic beginnen, met alléén foto's. Ik vind het ook heerlijk om al die buikjes te zien en niet te veel tekst te hoeven scrollen. Bedankt voor je compliment. De bovenste foto heb ik ingestuurd voor buikfoto van de maand. Dus volgende maand doe ik ook mee spannend..!!!
Mooie buikjes! Soms denk ik bij de mijne, kan toch niet nu al zo groot zijn! Maar ja bij iedereen anders denk ik dan maar. Lig denk ik wel aardig op schema bij jullie foto's. Mijn bijdrage 16+4
Super mooi om te zien mamma's!!! Zal zelf ook eens een foto uploaden. Alleen bij mij is er nog niets te zien en ik ben nu 16 weken zwanger... Ik vraag me dan ook af of het jullie eerste zwangerschap is of dat jullie al kinderen hebben??
ik doe mee, 1 november uitgerekend van onze jongen, ben erg tenger gebouwd en dus weinig ruimte voor de kleine heb ik ook vermoeden dat je het dus wat sneller te zien is bij mijn 1ste zwangerschap. Voelde de baby ook rond een weekje of 17 . Hier een foto van 11 weken. Dit is de foto van vanavond 19+3 voel me helemaal opgeblazen.. vind het er trouwens wel erg gek uitzien tenger met dikke buikje...
Oh ja Lilly, ik zie het. Grappig! GipsyWomen, Als je klikt op plaats reactie (en niet op snel reageren), opent er een nieuw scherm. Je kan dan een bijlag toevoegen. Kan ook vanaf je telefoon. Succes, zie je foto wel verschijnen!