Jaaa! Alles was goed😊 2 beentjes en 2 armpjes gezien. Heel bijzonder dat je het echt ziet bewegen. Beetje onwerkelijk omdat je het zelf nog niet voelt! Kan ik nu echt blij zijn of is het nog een risico tot de 12 weken? Het is ook zo spannend allemaal!
Mooi he, prachtige echo ! Ik liep in het ziekenhuis begin van de zwangerschap (ICSI) en heb met 10 weken laatste echo daar gehad, mij werd verteld geniet als het met 10 weken goed zit en er geen "sloom hartje" of iets is kun je er vanuit gaan dat het goed zit. Heb ook daarna niet met 12 weken nog een echo gehad Dus mijn advies lekker genieten
O super fijn om te horen! Ik krijg nog wel een echo met 12 weken, maar dat is voor de nekplooimeting. Het hartje klopte nu goed dus ik ga er dan maar van uit dat het goed blijft gaan
Ben natuurlijk geen arts ofzo, maar ik denk dat je gewoon lekker kunt gaan genieten ! Ja die hebben wij niet gedaan anders hadden we dan ook idd nog een echo gehad
Lekker gaan genieten. De gehele zwangerschap kan er wat gebeuren. Dan zou je 9 maanden geen bezorgde zwangerschap hebben.
Hee Freddel, wat fijn een goede termijnecho! Dat is echt genieten he, al die bewegingen en zo! Geniet ervan!
Bedankt iedereen! We gaan er zeker van genieten. We hadden de echo gefilmd, heb het filmpje al 4 keer opnieuw bekeken! Heel bijzonder al die bewegingen en het hartje zien kloppen!