Volgende week heeft mijn moeder een week vakantie. Ze wilde dan aan de babykamer beginnen hier. Nu hebben we vorige week te horen gekregen dat we een meisje krijgen. We zijn dus opzoek gegaan naar mooi behang. Alleen nu heb ik behang gevonden met best veel roze erin Het gaat om dit behang Dit wil ik op een muur doen http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7300&num=18&view=on&nm=pip_pink_crossstitch en dit wil ik 4 banen achter de comode doen http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7295&num=23&view=on&nm=pip_pink_dots Ze hebben het eventueel ook in het blauw maar we vinden voor een meisje het roze toch leuker. Alleen stel dat we toch een jongen krijgen. Dan zitten we dadelijk met dat behang te kijken. Hoe hebben jullie dat gedaan? We krijgen 8 juni pas de 3D echo maar dan heeft mijn moeder geen vakantie meer. Ze heeft hier extra vakantie voor gepakt.
Tja, het is en blijft een risico.. ook met kleertjes natuurlijk. Was het wel een beetje duidelijk bij de echo?
Bij ons was bij onze meid het pas bij 3e pretecho duidelijk dus wij hadden ook maar 1x 'bewijs' maar omdat ze ons het goed had laten zien en geen twijfel had, hebben we er gewoon een mooie meidenkamer van gemaakt! Er kan altijd weer ander behang overheen als jij net diegene zou zijn waarbij het niet zou kloppen (komt echt niet zo heeeel vaak voor hoor!). Was de vk/echoscopist/gyn er heel zeker van en is het geslacht goed in beeld gebracht? Lekker vrolijk behang trouwens!
Wat je ook kan doen is een geslachtsbepalings echo laten doen. Dan weet je het zeker ! En die zijn niet zo heel duur. Hebben wij ook gedaan. En na 3 echo`s beviel ik met een gerust hart van onze dochter. De had namelijk een roze kamer en wagen
Of voor zekerheid een neutraal behang en dan later met accesoires er een jongens of meisjes kamer van maken...
Ik neem aan dat je het hoorde met de 20 weken echo? Ik zou er lekker op vertrouwen hoor! Wij zijn ook HELEMAAL in de roze stemming gegaan. Tot een roze met grijze kinderwagen aan toe. Het gaat helemaal niet zo vaak fout en mocht je net die pech hebben, dan moet je er de humor maar van inzien. Snel een ander behangetje en naar de winkel voor wat blauwe rompertjes. Je kindje vind alles prima zolang het kan slapen, eten en een schone luier krijgt! ;o)
tsja cjpt, wij dus ook, en bij 34 weken was het toch een jongen. Zit je daar met je roze prinsessen kamer. Nee, ik heb 1 ding geleerd, nooit meer een kamer in een specifieke jongens of meidenkleur.
Ik zou inderdaad een geslachtsbepalende echo laten doen. Volgens mij zijn die rond de 25,- euro dus dat valt wel mee. Dan weet je het in ieder geval helemaal zeker, andees blijf je misschien twijfelen en lopp je jezelf alleen maar gek te maken. Mooi behang trouwens!!!
Ik heb gelijk na de 20 weken echo (een week later) een pretecho laten maken. Bij beide lag ze met benen wijd, bewoog goed (dus van meerdere kanten gezien) en bij de 2e ook in 3d geen balletjes te zien haha en in 2d kon je overduidelijk de schaamlipjes zien. Na de 2e echo zijn wij helemaal voor roze gegaan! Als het alsnog een jongen is, dan zal hij in roze kleding naar huis moeten hahaha.
Nou we hebben de oplossing gelukkig. We hebben vandaag behang gekocht wat voor allebei kan, voor zowel jongens en meisjes. Dus ik ben nu echt opgelucht. Ik ga trouwens ook roze kleertjes kopen hoor. Stel dat het toch een jongen wordt, wat ik eigelijk ook niet denk, dan geef ik het wel aan mijn schoonzusje want die krijgen ook een meisje De echopodiste was er vrij zeker van dat het een meisje is. Ze had 3 keer gekeken en 3 keer zei ze dat het volgens haar toch wel meisje is. Maar toch ben je onzeker. Ik zal vast niet de enige zijn.
Nee hoor je bent niet de enige! Hier was het zelfs zo erg dat wij er eindelijk aan gewend waren dat het een meisje was, bellen we de familie op en krijg je te horen: 'oh, volgens mij is het toch een jongen...' Dan zak je weer helemaal terug in de twijfel!
Meestal kun je er toch vanuit gaan dat de echo goed is hoor. Gewoon behangen. En dan word het bij de 3d echo vast bevestigt dat het een meisje wordt. Bij 19 weken kan je echt wel goed zien wat het wordt als ze niks kunnen zien zeggen ze het ook.
ik zou gewoon lekker dat roze kamertje maken! je wilt 4 banen behang? mocht t toch een jongetje zijn zijn die banen er zo weer af en t blauwe erop geplakt hor.. t is miss zonde van t behang maar ik zou op de echo vertrouwen.ikzelf had smorgens me 20 weken echo en had de rest van de dag vrijgenomen en alles wat ik maar kon vinden gekocht! dus de complete aankleding van t kamertje en heel veel kleertjes...
Het roze behang van pipstudio viel een beetje tegen, het was net wat te zoet. Dus we hebben nu voor dit gekozen. http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7297&num=21&view=on&nm=pip_crossstitch_pearl http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7294&num=24&view=on&nm=pip_dots_blue http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=336&p=7361&nm=pip_chinese_rose_white&num=3 Dit gaan we om en om in banen doen, dus een beetje door elkaar heen. Dus eerst van ieder 3 banen, dan slaan we een stukje over dat stukje doen we dan spierwit. En dan gaan we op het eind van de muur weer een stukje verder met 2 banen. En wat we overhouden doen we achter de comode. Fijn als je broer in zo'n winkel werkt, hij geeft wel hele goeie tips.
Wij weten niet wat het geslacht is (en willen het ook nog niet weten). De mensen die het kamertje nu zien (is nog niet af, maar de muren zijn geschilderd) zeggen dat het een jongenskamer is. het komt voornamelijk doordat er een blauwe band van ong. 10cm hoog horizontaal over de muur loopt, de andere kleur is grijs (onder de band) en cremewit (boven de band). Dit houden we zo, mocht het een meisje zijn schilderen we er een dunne roze band bij. Sommige mensen vinden het raar, maar wij vinden dit nu eenmaal een mooie combi en blauw kan prima voor een meisje (vinden wij tenminste).(roze voor een jongen is een ander verhaal) Succes met behangen!!!
ik heb in mijn fotoalbum foto's van de kamers van onze meiden, ook behoorlijk roze hoor de 1e was ook echt een meid, de 2e is nog heel even afwachten haha,anders word het opnieuw behangen in ieder geval wij hebben beide keren wel geslachtsbepaling laten doen met 17 weken en daarna al behangen, vaak hebben ze het wel goed hoor , wij hebben wel met 27 weken nog een 3d echo gehad waarop het heel duidelijk te zien was.