Afwijkende temperatuur?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door minimam, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimam

minimam Lid

18 apr 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal,

24 feb jl. heb ik helaas een curretage moeten ondergaan na een missed abortion bij 9.2 weken zwangerschap. Ik ben er erg verdrietig om geweest en nog.
    Voor mijn miskraam was mijn cyclus altijd erg regelmatig (28 dagen) en kon ik er de klok op gelijk zetten wanneer mijn eisprong was. Deze speurde ik op middels ovulatietesten en de temperatuurmethode. Mijn normale basale lichaamstemperatuur voor mijn eisprong zoals die was VOOR mijn miskraam was 36.6.
    Na mijn miskraam ben ik meteen verder gegaan met temperaturen. De eerste menstruatie na de miskraam kwam na 5,2 weken. Bij de tweede cyclus na de miskraam is mijn temperatuur echter niet onder de 36.7 gekomen en werd ik gelukkig netjes volgens cyclus weer ongesteld. Mijn menstruatie was weer zoals ik die kende, 3 dagen een klein beetje. Echter had ik nu al 2 dagen van te voren bruine afscheiding wat ik niet herken van voor mijn miskraam..
    Nu zit ik dus in ronde 3 na mijn miskraam en zou ik volgens mijn cyclus aanstaande donderdag weer een eisprong moeten hebben, aan het vruchtbaar slijm te zien zou dit ook kloppen. Mijn temperatuur is deze maand echter abnormaal laag voor mijn doen... 36.3/36.4 is wat deze maand voor mijn eisprong vooral gemeten wordt... Ik snap er niks van... Heeft iemand hier ervaring mee of er een verklaring voor? Ik hoop het want ik begin mezelf al zorgen te maken over verklevingen e.d. als gevolg van de curretage....

Alvast bedankt voor jullie reactie..

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Hoe het met de temperatuur zit weet ik niet want dat heb ik zelf nooit gedaan, maar ik heb wel eens een heel vroege miskraam gehad,toen was mijn lichaam maandenlang van slag. Misschien is dat bij jou ook zo en trekt het vanzelf weer bij.

3. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Zelf meerdere miskramen gehad maar ik herken het niet. Sorry!

Deel Deze Pagina