Wie had rond 7DPO een (innestelings)dip? (EN zwanger?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovieyou, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hee meide,

Ik zit nu op 8dpo en heb gister een temperatuursdipje gehad.. hoop dus echt dat dit een innesteling was. Voel wel echt steekjes die ik normaal niet voel dus ben heeel erg benieuwd!

Wie had er ook op 7dpo een dipje? en was zwanger?

liefs

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi!

Mijn temp ging op dag 7 dpo ook iets omlaag, maar niet heel veel. Heb die dag wel heftige krampen gehad en ben nu zwanger :D hoop voor je dat het raak is!
    Mijn tempkaartje staat in mijn handtekening!

Liefs engeltje

3. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Gefeliciteerddd!

Dat is goed nieuws haha. Ik temp altijd 's ochtends voor ik opsta.. En ook 's avonds als ik in bed ligt (al telt dat niet, wil het toch weten haha). Ik had ook geen vreselijk erge dip, van 37,1 naar 36,7 en de volgende dag weer 37,1 en vanmiddag voelde ik links steekjes en nu de hele avond al rechts, lijken net stroomschokjes.. Deze keer ziet het er hoopvol uit!! Zal jou kaartje eens bekijken..

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Klinkt positief, ik hoop het voor je meis!
    En bedankt voor je felicitatie! :D

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik duim voor je, maak kijk voor de zekerheid even op het topic spannend, spannend (volgens mij heette het zo), gestart door Zilla. Dat was net zoiets en bij haar bleek het achteraf helaas niets te zijn. Daar waren ook wat andere recaties op. succes!

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
  7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier ook een dip op 7dpo. Of ik zwanger ben weet ik nog niet. Ik wil zaterdag testen als mijn temp hoog blijft en er geen ongi is :) Mijn tempkaartje staat ook in mijn handtekening.

8. Mama Rosa

Mama Rosa Lid

7 jan 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja die steekje heb ik ook, gisterenavond links en daarnet rechts. 2 feb had ik mijn ei. En jij?

Deel Deze Pagina