De titel zegt het al.. Wij gaan morgenmiddag naar ikea en willen daar dan ook wat blijven eten.. Ik doe aan de " lijn" dus wil een beetje incalculeren wat ik kan verwachten.. Dus.. wat kun je als warme hap krijgen bij ikea ( behalve gehaktballetjes)..
Ik heb destijds toen ik streng aan het lijnen was een salade genomen (dus zonder dressing of andere saus) en daarbij een bordje zalm en een volkoren bolletje (eko) was erg lekker
Je hebt daar ook van die lekkere gerookte zalm met zo´n lekker sausje (wat ook te koop is in de foodshop van Ikea)
ooo ik vind daar echt niets lekker en neem vooral de zalm niet die is nogal droog. mijn man vind die Zweedse gehakt balletje wel lekker met patatjes.. maar bij mij gaat het er niet in
kipsate, zonder satésaus... met FRIET hahaha oh vind het zo lekker daar, en daarna een stukje daimtaart maar is geloof ik niet zo goed voor de lijn
Wij stonden vandaag ook bij het restaurant van ikea.. Zijn alleen wel weer omgedraaid... Het was zooooo ongelovelijk druk... We waren sneller door iets bij de supermarkt te halen..
Ik vind de zalm (Amsterdam) verrukkelijk!! En we gaan er zeker 1x per week "uiteten" puur voor mijn overheerlijke zalm... Mmmmm.. Misschien had je toevallig een verkeerd stukje?
Heerlijk die kleffe balletjes daar En vind eigenlijk best veel lekker van de Ikea. Behalve de groente, die is echt niet te vreten.. Maar het vlees en de patat, prima! En de choclademousse is ook zo jammie.. En idd, die daim-taart.. *kwijl* (heb nog een stuk in de vriezer liggen, word er jammer genoeg misselijk van..)
ik ook niet... vind het ook echt stinken als je in de buurt van het restaurant komt... maar de daimtaart uit de foodshop gaat wel mee naar huis
ben ook niet zon ikea eten fan. manlief wel. altijd die gehaktballetjes. ach ze smaken wel hoor maar om te zeggen ik ga ervan uit mn dak?
Ik ook niet. Wij wonen op loopafstand van Ikea, dus we hebben er regelmatig gegeten. Maat het is vaak gebeurd dat ik later op de avond moest overgeven.......hmmm, dat is misschien dan wel weer goed voor de lijn. Maar het lijkt me niet de bedoeling.