WTF! ze hebben nog steeds niet gebeld......jemig, ze weten toch wel hoe erg dit wachten is?! 17:00 is 17:00 uur......... ben nu echt bang dat ze helemaal niet meer bellen vandaag en we het hele weekend nog moeten wachten........
Ach meid wat verschrikkelijk dat wachten...Kan het me goed voorstellen dat je op bent van de spanning. Ik duim met je mee dat ze nog bellen... Sterkte met wachten
Pfff vreselijk he zulk nieuws! Heb helaas ook ervaring met zulk "slecht" nieuws. Laat het maar eerst even bezinken allemaal en besluit samen wat jullie willen! Laat je niet opjutten door anderen! Jullie keuze is de beste keuze. Als je "iets" wilt weten kun je me een pb sturen! Zorg wel dat je met partner en anderen blijft praten! Heel Belangrijk voor verwerking! Er zullen veel mensen zijn die niet weten wat moeten zeggen, dat was bij ons ook zo, maar er zijn er altijd een paar die durven praten! Heel veel sterkte!
veel sterkte. nu moet je idd keuzes gaan maken. volg je gevoel dan zit je altijd goed. en laat je goed informeren en zoek alles zelf goed uit. een dikke knuffel
Ahw meid wat een kut nieuws! Gun jezelf even tijd om alles te verwerken! Had zo voor jullie gehoopt! Dikke knuffel!
Heel erg veel sterkte! En idd gewoon de keuze maken die voor jullie het beste voelt en laat je vooral niet opjutten om snel een keuze te maken. Neem de tijd die jullie nodig hebben.
Ik was een stille meelezer, hoopte ook op goed nieuws.. Wat een verschrikkelijk nieuws hebben jullie gekregen. Wil jullie veel liefde en kracht toewensen met de komende periode en alle beslissingen die volgen. Een dikke knuffel voor jullie.. Sterkte