Wat een heftig nieuws meis ... Ik wens jullie alle kracht, wijsheid, sterkte en liefde toe die jullie nodig hebben.
Oh nee wat een verdrietig heftig nieuws wil je alle kracht en liefde toewensen.heel veel succes en sterkte met je jullie beslissing. Liefs
Oh meid, wat erg! Ik hoopte zo op goed nieuws.. Ik wens je ongelofelijk veel kracht en sterkte toe te komende tijd. Hele dikke knuffel!
Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je partner! Was een stille meelezer die helaas hetzelfde mee heeft gemaakt (veel vocht en een niet gesloten buikje bij ons derde kindje. Hij had ook trisomie 18) en heb heel erg gehoopt dat dit jullie bespaart zou blijven. Als je iets wil weten/van je af wil schrijven mag je altijd pb-en!
Bedankt allemaal! Voordat we de uitslag kregen had ik ergens nog een klein beetje hoop, dat ze zouden bellen en er niks gevonden was. Maar helaas...... En dan is het toch wel een soort van bevestiging wat we eigenlijk al wel dachten en bang voor waren. En het klinkt misschien raar, maar ergens geeft het ook wel een stukje rust, je hebt nu tenminste zekerheid. maandag worden we gebeld om weer een afspraak met de gyn in te plannen, en dan hebben we controle van ons kindje en hebben we het er verder over hoe nu verder. Op dit moment voelt het voor mij het beste om niet zelf de zwangerschap af te breken. En mijn man snapt dat en hij zegt ook: als je dat zo voelt, dan moet je dat ook echt niet doen. Maar hij vindt dat wel heel spannend. En dat is het ook natuurlijk, vind ik ook! natuurlijk zullen we daar nog heel wat gesprekken over hebben voordat we samen (!) de uiteindelijke beslissing kunnen nemen.......en eerst de afspraak bij de gyn maar weer afwachten, kan natuurlijk ook zo maar zijn dat er al geen beslissing meer gemaakt hoeft te worden........ Echt fijn dat jullie zo meeleven allemaal! En ik zal het in mn achterhoofd houden hoor, de pb´tjes, mocht ik iets willen weten!
en hoe raar dit misschien ook klinkt: nu we weten dat het een meisje is, voel ik me ook blij en trots, en denk ik: wauw, nog een meisje erbij! Hebben we straks 3 dochters, hoe mooi is dat! (niet dat we een voorkeur hadden hoor! We hadden juist het gevoel dat het een jongetje was en dat zouden we ook erg leuk vinden na 2 meiden. Maar nu het weer een meisje is, denk ik: wat gaaf!) *trotse mama*
Je mag ook heel trots zijn! Ik ben ook kei trots op mijn dochter en zoontje, ook al is hij niet meer bij ons. Voor mij krijgen ze allebei een broertje en heb ik straks 3 kinderen en niet 2!
Natuurlijk mag je trots zijn! Het is jullie kleine meisje. Wil jullie heel veel sterkte en wijsheid toewensen de komende tijd. Ik denk aan jullie
Heel veel sterkte in de verschrikkelijk moeilijke tijden, nu en straks. En met alle beslissingen die jullie moeten gaan nemen.
Hier nog een stille meelezer. Ik had zó gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen. Heel veel sterkte de komende tijd!
Heel veel sterkte meid. Goed dat jullie het gesprek met de gyn eerst afwachten. Ook ons derde kindje had trisomie 18. Ik weet in welke achtbaan jullie nu terechtkomen.
Sterkte met alles wat er nu op je af gaat komen! Wat een vreselijk nieuws! Vrienden van ons hebben 1,5 jaar geleden een dochtertje gekregen met trisomie 18. Zij hebben destijds besloten de zwangerschap niet af te laten breken. Je mag me altijd pb-en.
Veel sterkte met het maken van een beslissing en doe wat voor jullie beide goed voelt. Er is geen goede of foute keuze. Zolang jullie er zelf 100% achter staan zul je er ook geen spijt van krijgen. Wij hebben ook ooit voor de beslissing gestaan en hebben wel gekozen voor het afbreken. Je kan mij ook een pb sturen als je dat fijn vindt. Sterkte!