afwijking bij termijnecho

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamavane, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    he lieve meiden,

Ik heb het gevoel dat we niet zelf meer een keuze hoeven te maken.....
    net toen ik naar de wc ging zag ik bij het afvegen wat bloed/roze.........
    hoeft niks te betekenen natuurlijk, maar ben nu toch echt wel bang dat het meer wordt en het nu al misgegaan is.

Had toevallig net de secretaresse van de gyn aan de telefoon om een afspraak te maken en even met haar overlegd dat ik het even aankijk en als het erger wordt/ik buikpijn krijg, dan moet ik terugbellen en kan ik langskomen om een echo te maken, kijken hoe het ervoor staat.

Ik maakte me gisteren al een beetje zorgen, had steeds last van steken/pijn links in mijn onderbuik. Geen krampen oid, dus twijfelde of het mijn baarmoeder was of toch iets anders. En nu denk ik dat het dan vast mn baarmoeder was/is en het dus misgegaan is........

pffffff.........voelde me vanmorgen toen ik wakker werd al helemaal niet fijn (zo´n gevoel van: ik blijf de hele dag huilend in bed liggen) en nu voel ik me helemaal vreselijk :(

2. Moirin

Moirin Lid

30 okt 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Heel veel sterkte.

3. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    heb er geen goed gevoel over. Verder nog niet echt bloedverlies, maar wat vage buikpijn/rugpijn. Misselijk, last van mn darmen.
    ik voel me alsof ik elk moment ongesteld kan worden. En dat lijkt me geen goed teken.......

En hoewel ik hier aan de ene kant op ´hoopte´, zodat we niet zelf de keus zouden hoeven maken, aan de andere kant had ik totaal niet verwacht dat het dan nu opeens al zo zou zijn. Dit overvalt me gewoon, had gedacht dat we dan bij een controle zouden zien dat het hartje niet meer zou kloppen.

Ben hier nog helemaal niet klaar voor, maar dat zul je wel nooit zijn denk ik........

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nee ik snap dat je er nog niet klaar voor bent.. Je had gedacht dat je nog tijd had om van haar te genieten zo lang ze nog bij je is. Nu moet je misschien heel plotseling afscheid gaan nemen. Sterkte meid.

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    veel sterkte. snap dat je er niet aan toe bent.
    hoopte toen zelf wel dat t uit zichzelf zou stoppen met leven zodat ik idd die keuze niet hoefde te maken.
    maar echt klaar voor ben je er nooit.
    en de pijn en het verdriet zijn er niet minder om

7. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Vanmiddag om 15:30 kunnen we terecht in het ziekenhuis voor een echo, en dan zullen we het daar wel zien..........

8. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Precies dit inderdaad!

9. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Heel veel sterkte

10. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte vanmiddag!! En een dikke digitale knuffel!!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Jeetje wat een heftig verhaal...Ik wil je even heel veel sterkte wensen...

12. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje wat een wending weer meis :(... Ik denk aan jullie, sterkte!

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat vreselijk voor jullie, het gevoel dat je omschrijft herken ik met mijn tweede MK. Ik werd die ochtend ook wakker en voelde me zo ellendig, dat is de hele dag gebleven en ergens die dag ben ik het vruchtje en vruchtzakje verloren.

Ik heb me de laatste tijd verbaast over hoe je lichaam op bepaalde zaken kan reageren. Voor mij kwam het helaas onverwacht, nog geen echo gehad en al een MK in april en ik wilde het ook absoluut niet!

Ineens wordt je geconfronteerd met een afscheid dat je helemaal niet wilt! Eerst wordt je geconfronteerd met het vreselijke bericht dat er een afwijking gevonden is, dat is al moeilijk te verwerken en dan zou je nu al afscheid moeten nemen.

Probeer toe te geven aan de gevoelens waarmee je overspoeld wordt, anders ga je er aan onder door. Veel sterkte!

14. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik hoop dat het wat beter met je gaat! Heb gereageerd op je pb in 2 delen! Ben niet zo goed in lange verhalen kort maken! Probeer nog een beetje te genieten van de kleine in je buik! Het blijft toch jullie wondertje! Hoe moeilijk het allemaal ook is, ik weet er alles van! Je bent sterk! Dikke knuffel voor je!

15. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoe was de echo?

16. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    helaas had mn gevoel het bij het juiste eind.........ons meisje is al overleden.
    Zo onwerkelijk, ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat dat nu zo snel, nu direct al zo zou gaan.

Echt raar, ik voel maar weinig. Had gedacht dat je dan overmand zou worden door verdriet, maar lijkt wel of mn gevoel gewoon verdoofd is ofzo. We hebben de afgelopen tijd ook al zoveel verschillende dingen gevoeld, er is zoveel gebeurd in zo´n korte tijd........

Krampen en bloedverlies is verder niet erger geworden, baarmoedermond zit ook nog helemaal dicht enz.
    Morgenmiddag moeten we er weer heen en dan krijg ik medicijnen die ik zelf in moet nemen. En dan word ik donderdagochtend om 8:30 opgenomen in het ziekenhuis om de bevalling in te leiden.
    De gyn zei dat het heel verschillend is hoelang dat duurt, soms gaat het heel snel, maar het kan ook zomaar een week (!) duren en al die tijd moet je daar dan opgenomen blijven. Hoop echt dat het allemaal niet zolang duurt hoor..........

Pffff heb er even geen woorden meer voor.

17. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Heel veel sterkte!!!

18. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Heel veel sterkte!

19. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Heel veel sterkte. Ik hoop dat je toch íets hebt aan het feit dat jullie meisje zelf haar moment gekozen heeft, dat ze gegaan is op haar manier. Al maakt dat het verdriet natuurlijk niet minder. Ik huil met je mee :(.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heel veel sterkte :(

Deel Deze Pagina