Ohw wat een verdrietig nieuws ... Hier staan na het lezen ook de tranen hoog, heel veel sterkte met dit enorme verlies van jullie dochtertje. Liefs
Jeetje, wat verschrikkelijk. Wat een heftige periode, jullie meisje heeft zelf haar tijd gekozen, maar maakt het zeker niet minder verdrietig .. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!!
Wat een verdrietig nieuws...heel veel sterkte. En ook de komende tijd ga op je gevoel af en doe dingen op de manier die voor jou goed voelt
Ach, wat schrik ik van je berichtje! Enerzijds vind ik het " fijn" voor jullie dat jullie nu zelf geen moeilijke keus hoeven te maken, maar het is vreselijk wat jullie overkomt! heel veel sterkte met alles wat nu komen gaat!
Oh meid wat vreselijk rot! Wat een verlies... Ik wens je zo veel kracht en sterkte! Ik weet dat je de meiden met zelfde ervaringen kan pb'en dus waarschijnlijk is het overbodig, maar als je gewoon even wil kletsen of gewoon even iemand nodig hebt, je kan mij ook berichten! Knuffel
bedankt allemaal voor jullie lieve woorden..... het begint nu steeds meer tot me door te dringen, vannacht slecht geslapen, midden in de nacht een flinke huilbui...........een van de velen die ongetwijfeld nog komen gaan de komende tijd! uiteindelijk weer in slaap gevallen, doordat ik me in gedachten inbeeldde dat ze bij me was en zei: mama het is goed, ga jij maar lekker slapen, ik ben hier wel bij je......
jullie hebben zo met ons meegeleefd de laatste tijd, wilde jullie even laten weten dat vanmorgen om 11:45 ons meisje geboren is. Het is heel erg snel gegaan, maar gelukkig goed verlopen allemaal. We zijn nu lekker weer thuis en naar omstandigheden gaat het aardig goed.
Toch gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde dochter. Fijn dat alles goed is verlopen. Sterkte!
Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Mag ik vragen hoeveel weken zwanger je was? Heel veel sterkte de komende tijd
Wat is het allemaal nog snel gegaan. Heel veel liefs en sterkte, ik hoop dat jullie dit bijzondere meisje een mooi plekje in jullie leven kunnen geven.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat ongelooflijk verdrietig dat ze niet kon blijven. Ik wens jullie licht en liefde, hou je vast aan elkaar.