Hallo Dames, Na een ingewikkelde 4 weken van positieve zwangerschapstesten, uiteindelijk niet zwanger, 4 dagen bruinverlies, wat achteraf toch menstruatie bleek te zijn, heb ik vandaag voor het eerst een positieve ovulatie test!!!! Ben er hartstikke blij mee, haha. Ik dacht al zoiets want ik had al twee dagen last van dat slijm, dus hoopte dat er een eisprong aan zat te komen. Ik was al een week bezig met testen en zojuist heb ik een test waarvan de test streep donkerder is dan de controle streep! Heb toevallig gister al geklust en dat wordt dus vanavond weer! Het is de eerste ronde met ovulatie testen dus ik hoop dat het gaat lukken allemaal! Nog meer dames aan de ovu testen of misschien een positieve ovu test gehad afgelopen dag (en) ??? Groetjes Kelly
Ik heb er trouwens geen ervaring mee, maar ik neem aan dat ik vandaag moet klussen? en misschien morgen ook voor de zekerheid? Wat denken jullie ? Groetjes Kelly
Ik ga het dit keer ook proberen met ovu-testen. Ik ben vandaag (helaas) ongesteld geworden en ik ga nu mijn 4e ronde in. Had nooit echt opgelet wat mijn cyclussen waren, maar nu is het al 2x 25 dagen. Om te voorkomen dat ik mijn eisprong mis, heb ik ze maar besteld op zwanger en kids. Hoop dat die goed zijn. Om antwoord te geven op je vraag; ik heb gelezen dat het binnen 24 a 48 je ei zal komen.
Hoi Doodah, Ik heb nu ook die van zwanger en kids. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik vind ze heel duidelijk. De hele week was de test streep een stuk lichter of helemaal niet te zien en vanochtend was hij ineens donkerder dan de controle streep! En ze zijn heel goedkoop dus dat is ook wel fijn! Wanneer ik zelf met mijn kalendertje had gaan rekenen had ik er dus helemaal naast gezeten want dan stond mijn eisprong op gister gepland. En nu zal dat dus morgen of overmorgen zijn! Zo zie je maar dat die testen je enorm kunnen helpen! Ik zou het zeker doen, zodat ronde 4 de laatste ronde blijft! Succes meid! Groetjes Kelly
Ja, ik voel mijn eisprong niet en zo een ovulatie-test is gewoon handig, anders blijf ik constant denken of die ei nu wel of niet geweest is. En als ik dan ongesteld word, dan kan ik me weer voor de hoofd slaan door die onzekerheid. Dus dit x maar op safe spelen.. En ze zijn indd hartstikke goedkoop: p