afwijking?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jojo22, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    hallo

wie heeft een kindje met een darmafwijking wat al tijdens de zwangershap is vastgesteld?
    ik maak me heel veel zorgen dat dat bij mijn ongeboren kindje zo zou zijn.
    Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen helpen/geruststellen enz heb volgende week een uitgebreide echo.
    groetjes...

2. Niet meer actief

sorry kan je helaas niet helpen

wil je wel vast succes wensen en hopelijk is alles op de echo goed

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hoezo maak je je specifiek zorgen om een darmafwijking? En niet om een andere afwijking?

4. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    ik denk dat het gaat om een darmafwijking omdat ik daar wat over heb gelezen als double bubble invoer bij google en de gyn heeft gezegd dat het eventueel een maag darmafwijking zou kunnen zijn maar ze zei ook dat ik alleen uit voorzorg zo'n uitgebreide echo moet laten doen en dat ik me geen zorgen moet maken maar dat doe je toch.....

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar probeer dat toch niet te veel te doen. Ik kreeg uit voorzorg een uitgebreide screeningsecho i.v.m. een eventuele hartafwijking van het kindje. Dat was gelukkig niet het geval. Maar ze vonden bij toeval wel een afwijking aan de niertjes. Ik zal er niet teveel over schrijven, heb ik al zooooooo veel gedaan (val in herhaling). Maar ik ben blij dat ik die echo heb gehad. Na de bevalling kunnen we er nu meteen goed op inspelen en kan schade aan de niertjes worden voorkomen. Bovendien weet je hoe het eventueel kan komen als je kindje voortdurend huilt bijvoorbeeld....Het is dus eigenlijk alleen maar in ons voordeel geweest dat we dit nu weten. Natuurlijk schrik je van het nieuws, maar achteraf (na meerdere echo's) valt de afwijking 100% mee. Het kon ook erger.

6. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    dank je wel
    ik probeer ook om er niet te veel over na te denken maar automatisch doe je dat toch, morgenmiddag laten we een uitgebreide echo maken
    spannend dus nog hel even in onzekerheid zitten........
    moet gewoon niet van iets ergs uitgaan.....

Deel Deze Pagina