Afwisselende bestemming/ eiland Europa

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dubbelgeluk, 15 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.340
    254
    83
    Noord-Brabant
    Albanië is echt een geweldig land om op vakantie te gaan. Afhankelijk van het seizoen kun je er van alles doen. Het heeft strand, meertjes en bergen. Daarnaast mooie bezienswaardigheden, aardige mensen en heerlijk eten. Maar, je moet ook rekening houden met de ontwikkeling waar ze in zitten. Huizen die niet afgebouwd zijn, veel zwerfafval en bv ontbrekende putdeksels. Wij zijn er nu 4 keer geweest en ik kan niet wachten om terug te gaan.
     
    Dubbelgeluk en citroenrasp vinden dit leuk.
  2. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.648
    19.629
    113
    Een vriendin van me gaat jaarlijks naar Albanië, haar man komt er vandaan, ook zij vindt het een prachtig land. Zelfs mooier dan Marokko (ze is zelf Marokkaanse), maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik zou er zelf ook nog wel eens naartoe willen.
     
    sjorsje en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  3. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.664
    1.296
    113
    Als het niet tropisch hoeft te zijn dan zijn de Faroër eilanden erg mooi. Alleen niet super warm, denk rond de 15 graden in de zomer.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  4. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    910
    334
    63
    Vrouw
    Azoren vonden wij (2016) echt fantastisch! Maar was wel zonder kinderen. Griekenland vindt ik ook heel leuk! Wij hebben Skopelos en Skiathos gedaan. Echt een aanrader! Deze zou ik ook zo met onze kinderen doen!
     

Deel Deze Pagina