Shampoo

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Arri, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Onze dochter van drie heeft leuk halflang haar, beetje krullend.
    Nu was ik haar haren met Zwitsal, zo'n eendje voor lichaam en haar.

Nu lijkt haar haren heel snel weer vet, dezelfde dag of de dag erna al.
    Herkennen jullie dit?
    Welke shampoo raden jullie aan?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik kan niet echt helpen maar hie vaak was je het?
    Hoe vaker je het wast hoe sneller het haar vet word...

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nee, ik herken het niet. Haren van mijn dochter worden niet snel vet. Ik was ze ongeveer 2-3x per week met prinsessenshampoo van Andrelon.
    Maar ja, kan per persoon natuurlijk ook verschillen. Ik vind overigens de zwitsal en natusan shampoos niet zo fijn.

4. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ik gebruik de shampoo en creme spoeling van de action, voor zwitsal is ze nu te oud, ze wordt wel wat viezer gedurende de dag nu ze geen baby meer is ;)

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Je kunt beter alleen spoelen, en maar 1a2 keer per week met shampoo. Als je vaker zeep gebruikt, heeft het haar ook vaker shampoo nodig. ;)

6. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Kun je voor Zwitsal te oud worden? Heb ik nooit bij stil gestaan. Wast dat dan niet goed schoon of zo? Ik was mijn dochter nog steeds met antiklitshampoo (1 x per week) van Zwitsal en zeepvrije wasgel van Zwitsal (om de dag in bad) en ze wordt bijna 3. Ook vind ik het zo lekker ruiken. Haar haartjes zijn ook half lang met krullen en ze heeft nooit vet haar. Wel doe ik met eten haar haren in een staart anders hangt haar haar in het eten.

7. Bastet

Bastet Niet meer actief

Ja, de shampoo is op een gegeven moment niet sterk genoeg meer.
    Voor de huid, die gebruik ik zelf ook.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik ben een tijdje geleden voor mijn dochter ook overgegaan van 'babyshampoo' naar 'kindershampoo'. En ik merk wel degelijk verschil. De haren van mijn dochter zien er mooier uit, vallen beter en er zitten bijna geen klitten meer in.. (ik gebruik op dit moment 'Dorashampoo', maar ik weet zo niet welk merk dat is..).

9. Hester

Hester Niet meer actief

Nooit geweten.... Ik was mijn beide kids geheel met zwitsal: wasgel, badolie in het water, de shampoo op de haren... Oudste is bijna 5 maar zijn krullen zitten altijd perfect hoor.

Maar ja, probeer het eens uit TS of een ander merk beter gaat.

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Maar volgens mij is zo'n zwitsal eendje, waar TS het over heeft, ook juist voor peuters toch?
    Die vind ik ook wel fijner dan de baby-varianten. Maar de andere shampoos prikken volgens mij minder en wassen toch goed.

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zo'n eend (kwaak) is de peuterlijn inderdaad.
    Het is hier nog steeds favoriet badspeelgoed.
    Al vul ik hem niet meer bij met zwitsal want na 3 douchebeurten heeft mevrouw hem leeg :)

Wij hebben nu kamilleshampoo van de Aldi of eerder genoemde Andrelon prinsessenshampoo.
    En nooit vettig haar eerlijk gezegd.

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Wij gebruiken ook nog steeds zwitsal antiklitshampoo hoor. Helemaal geen probleem. Het enige is dat het wat lastiger uitspoelt. Daarom koop ik de volgende keer wel iets anders, maar deze maken we eerst leeg (en dat duurt wel even!).

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoon gebruikt dezelfde shampoo als papa. Lekker makkelijk. Je hoeft echt geen kindershampoo te kopen.

14. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hier smurfen shampoo van schwarzkopf is shampoo en conditioner in 1 ideaal!
    Geen huilend kind , ruikt erg lekker en zijn haartjes glimmen erop los en is lekker zacht.
    Was zijn haren zo;n 2 a 3 keer per week meer omdat er overdag ook vaak gel ingaat ( jip@ janneke gel van de Hema) voor stoere stekels of haarlotion etos merk.
    Toen zijn baby haartjes uitvielen(dons haha) en hij zijn nieuwe haartjes kreeg overgestapt op deze ipv zwitsal.

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn dochtertje van 2 heeft ook een dikke bos, halflang haar en ik heb het zelfde probleem gehad. Nu ik prinsessen shampoo van schwarzkopf gebruik gaat het veel beter! Ik was haar haren ook nog maar 2x per week en dat is dan ook echt genoeg!

Deel Deze Pagina