he meiden, Heb een onwijs gave groene stretchbroek gekocht, maar hij zakt onwijs af als ik ff met de kleine ga lopen. Moet ik hem aan de bovenkant in laten nemen....of heeft iemand een andere tip. Ik heb dat ook altijd bij die treggings.......die koop ik echt nooit meer.
Een stretch-broek moet je eigenlijk een maat te klein kopen. Want als je ze een paar uur gedragen hebt, zijn ze heel erg uitgerekt. Met als gevolg dat je al snel met een veel te ruime broek zit. Kan er geen riem om? Of anders inderdaad laten innaaien, dat kan misschien ook. Maar zit 'ie om de benen ook niet veel te ruim nu?
Ik haat die dingen ook echt. Ziet er leuk uit bij anderen, maar ik vind het vreselijk. Loop de hele dag te hijsen of de kont zit vol met lucht. En een maat te klein..dan doe ik ze helemaal niet aan. Het moet wel lekker zitten. Heb t er niet voor over om een paar uur met een veel te strakke broek te lopen.
een riem zou kunnen...ga ik proberen (al ben ik niet zo vande riemen want met een strak shirtje zie je het altijd). Op mijn benen zit hij prima(heb best dikke bovenbenen maar een smallere taille). Misschien zit hij zelfs nog te strak op mijn benen. Het is ook een hele lage broek.
Ik heb ook altijd het idee dat het te strak om mijn benen zit en daarom naar beneden zakt. Riemen hou ik ook niet van, en dan nog zakt t kruis wat..
ik draag ze ook heel veel. Ik heb er ook 1, een super leuke. Maar die zakt dus ook constant af.. Zodra ik m aanheb en ga lopen. Ik denk dat deze net iets te klein is, en daarom naar beneden getrokken word,zwaar irri!!