Oooh wat leuk! Ontzettend frustrerend natuurlijk, maar wel erg leuk! Ik hoop dat je er uiteindelijk wel achterkomt.
buren enz,. nee zo goed contact hebben we niet. heb net mijn laatste optie laten controleren een nicht.. maar zij is t ook niet. Ik denk dat ik niks anders kan doen dan afwachten.. misschien dat er binnenkort nog een pakketje komt.. hopelijk dan met een hint.. of gewoon een naam.. of anders idd met kraamvisite even goed op t inpakpapier letten haha
Hahaha wat leuk!!! (dit brengt me op ideeën ^^) Ik ben bang dat je er pas tijdens je kraamvisite achter komt, van diegene met t zelfde pakpapier, maar wie weet! Ik vind t wel erg orgineel
Wat lief zeg Maar besef je dat de personen aan wie je het gevraagd hebt ook zouden kunnen liegen? Omdat ze geheim willen houden? Zeg niet dat ze het doen maar zou kunnen natuurlijk. Hoop dat je erachter komt. Zou ook gek worden van nieuwsgierigheid
Ik zou eens een keertje laten vallen in je vrienden en kenniskring dat je een armband wilt, wie weet heb je die de week erna van een geheime afzender.
Blijft apart dat diegene het steeds verstuurd voor 6,75 terwijl het uit de buurt komt... ik zou het verder ook niet weten maar zou het ook met alle geweld willen weten blijft anders toch continu in je hoofd zitten