Oh ik kan me best voorstellen dat je dit raar vind. Bah ik zou de broek ook niet kopen. Ga ik wel naar een andere winkel. Zo had de ah pas kipfilet in de aanbieding. Normaal 1 kilo voor 4.99 nu 900 gram voor 4.99. Zo kunnen ze wel lekker cashen.. Ik vind het een vreemd soort marketing. Maar goed ogen open..
Ik snap je helemaal, k had hem ook laten hangen. Laatst ook meegemaakt bij de yves rocher, bestel al jaren en krijg folder. Deo kost altijd 1,50 nu stond er in ACTIE 1+1 gratis, 2 deo's voor 3,00 jaja mijn reet met de actie. Heb erover gebeld en ze begrepen heb kreeg het alsnog voor 1,50
En zover is het dus al gekomen. De winkels doen het al jaren, iedereen weet dat toch? dat soort opmerkingen. Maakt dat het opeens goed dan? Dat je denkt een leuk koopje te hebben maar eigenlijk betaal je gewoon hetzelfde in de sale/uitverkoop? Ik vind het niet kunnen en snap best dat ts ervan baalt. En ja dan is de keus natuurlijk hem te laten liggen.
dit gebeurd in zoveel winkels ik heb er in een paar gewerkt, en bij allemaal kwam het voor hoor. tis niet netjes, maar zo werkt het systeem hier nou eenmaal blijkbaar.
Noem mij naïef maar ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord dat dat dus gebeurt. Ik zou mij ook flink besodemieterd voelen.
De Lidl verkoopt cashewnoten IN DE AANBIEDING voor 2,89. Dan haal je het nieuwe kaartje weg - schuif je eventjes opzij om te kijken hoe duur ze voor de aanbieding waren - en dan zie je 2,89 staan. Het is inderdaad vals en ruikt naar oplichting - maar ik zie het best wel vaak wanneer ik aan het winkelen ben. Daarom kan ik urenlang doen over het shoppen, gewoon omdat ik concrete keuzes maak en niet wil dat ik mijn geld verspil aan zogenaamde aanbiedingen.
Het was een conversatie in het Frans die ik vertaald neerschrijf in het nederlands. Ik heb het wel degelijk vriendelijk gevraagd. Maar als ik zie dat de mensen tegen me liegen en dan nog es luid hoorbaar tegen hun collega's zeggen dat ze de originele prijzen beter moeten verbergen, tja... Overigens ben ik vertrokken uit de winkel, ze nog een fijne dag gewenst, en geen reactie terug... wie was er dan de vriendelijkste van de twee???
Tja bij de lidl moet je alle oude prijskaarten weg halen en die nadat de actie afgelopen is mag die pas de winkel meer in, dus kan kloppen dat de prijs erachter dezelfde is want andere prijzen mogen net meer vindbaar in de winkel. Week erop krijg je weer nieuwe kaarten met de prijs die dan gekd, zo moet je daar ook voor elk actieproduct de begin en eind voorraad tellen, ook zo handig
Zelfde : Gisteren online gekeken naar een tablet bij media markt online 288 en in de winkel 299 en dat hebben ze met bijna alles op de webwinkel dat het goedkoper is! Nu krijg je het vaak wel voor de webwinkel prijs als je het zegt..
Gebeurd overal. Toen ik nog in de winkel werkte, moest ik altijd drie prijzen stikkeren. Dan leek het bij voorbaat al afgeprijsd, terwijl het gewoon zo binnenkwam
hier in belgie geeft een consumentenorganisatie zelf de volgende tip. Ga een paar weken voor de solden kijken wat je wilt (bvb een diepvries of tv), schrijf die prijs op. Ga tijdens de solden naar dezelfde winkel terug en zoek krek hetzelfde artikel. Is er met de prijs geknoeid (zoals bij TS) waarschuw de consumentenorganisatie en haal je verhaal bij de directie van de winkel. Gebeurd dus overal in de wereld. Smerige truk
Dit is geen oplichting of psychologisch verkooptruc. De standaard kaartjes van mango staat nou eenmaal alleen heel groot de spaanse prijs op.
idd, maar ik kijk steeds naar de belgische prijs om iets te weten (in de HEMA hebben ze ook van die kaartjes) of te vgl. TS heeft dit ook al aangegeven, ze had een maand oid eerder 20 euro betaald voor de broek en nu staat er op afgeprijsd van 25 naar 20 euro. Dat is toch oplichting
Hier zou ik me niet eens druk om gaan maken. Als de prijs je bevalt voor die broek dan gewoon kopen of het nu sale is of niet. Wist je dat ook heel veel kleding hetzelfde worden verkocht onder verschillende merken en prijzen?? Bijv: Ik heb 2 jaar geleden een jurkje bij de Mango gekocht voor bijna 40 euro. Kom ik paar maanden later bij de Primark hangt daar exact dezelfde jurkje, stof etc... alleen binnen in een ander label voor maar 13 euro! En dit nog vaker mee gemaakt.
Nou ja, het is ook niet het einde van de wereld hoor. Ik heb gewoon die broek gekocht. 20 euro is echt niet duur. Het is gewoon het principe. Nu weet ik dat ik niet meer tot de solden hoef te wachten om daar nog iets te kopen
Wat dacht je van de mazzeldagen van prenatal? Dan gaat de stokke kinderstoel eerst 30 omhoog in prijs om vervolgens 20% korting te geven. Ik weet het 100% zeker want ik had een foto gemaakt van de prijslijst (stoel en accessoires). Je wordt gefopt waar je bijstaat. Het is idd gewoon oplichting of misleiding..hoe je het ook noemen wil!