Hi meiden, Ik heb in sept een bruiloft van een vriendin en ben dan 7 mnd zwanger. Nu overweeg ik via MP een jurk van Tiffany Rose aan te schaffen want dat is wat goedkoper, aar heb geen idee hoe de maat valt? Degene die ik op het oog heb word in maat L aangeboden en ik heb als ik niet zwanger ben meestal M, soms L. Zouden jullie het aandurven? Het gaat om deze jurk maar dan in het zwart. Bedankt alvast! Groetjes Lovie.
ik zou tegen die tijd gewoon naar de winkel gaan en daar een leuke jurk halen die je kan passen en dan weet je zeker dat het goed zit, je weet namelijk nooooooooooooooooooooooit hoe groot je buik tegen die tijd is en t zou zonde zijn als je al gekocht heb en hij past niet,
Ik heb m op de site gezien, ik zou hem doen! Vind hem echt ontzettend mooi en hij rekt mooi mee met de zwangerschap. Zou wel voor de zekerheid voor een maatje L gaan.
Wat een mooie jurk! Geen idee wat betreft de maat, maar mijn ervaring is dat ik aan het eind van mijn zwangerschappen toch vaak moeilijker in m'n eigen maat positiekleding paste. Dus dan denk ik dat in jouw geval een L wel een prima keuze zal zijn.
Gewoon doen.. Het is een super mooie jurk.. Misschien past maat L precies.. En misschien een beetje te ruim maar dat is bij deze jurk ook niet erg.. Niet storend in ieder geval.
Ik zou het niet doen ook al vind ik hem wel heeeeel mooi.. Of je moet hem voor een prikkie kunnen kopen.. Ik had normaal xs/s, na de 7mnd kocht ik weleens wat in m en heel soms l maar dan waren de mouwen altijd te los of/en te lang. Verder heb ik nu geen billen en toen ik zwanger was een beetje. Een m/l jurk zat dan vaak lubberig aan mijn billen. (Tenzij dit jurkje helemaal stretch is natuurlijk..)
Tja, lastig.... Ik heb maat xs/s en aan het einde van m'n zwangerschap nog steeds.... Dus hoop dan niet dat is te groot is en gaat lubberen.... Zou ook zonde zijn.... Ligt ook aan de prijs, als hij niet zo duur is kan je het doen, en hem dan altijd nog weer zelf op mp zetten.....
Bedankt voor de reacties! Het schijnt stretch te zijn dus dan denk ik dat hij wel past en de prijs valt mij erg mee. Ik denk dat ik het maar gok.