1 oktober is het zover, ik ga afscheid nemen van de sigaretten. De app staat al op mijn telefoon en ik ben al aan het minderen. Wie doet ermee?
ik ben al 2 daagjes gestopt dus ik zal mee kijken in dit topic hoewel ik niet snap dat het perse in oktober moet
Vorig jaar meegedaan. 1weekje eerder dan stoptober gestopt. Nog steeds met succes, geen sigaret meer aangeraakt!
Zat er wel al een tijd aan te denken om weer een poging te wagen. Misschien is Stoptober wel een goed moment.
Ik doe mee !, Wel eens eerder gestopt maar tot mijn spijt altijd weer begonnen. Maar nu heb ik een goede reden om het wel vol te houden, en er hopelijk nooit meer aan te beginnen !
Ik doe mee! Al aangemeld en de app gedownload. Wil alleen eigenlijk al eerder beginnen, erger me gewoon steeds meer aan het feit dat ik rook.
Alhoewel ik je goede bedoelingen weet is het toch een lastige Zeg je dit ook tegen iemand die zich volvreet met slecht voedsel? Of ie zin heeft om een hart verplakking te kweken. Hoewel ik zelf anti rook ben al een heel veel jaren , je hebt gewoon niet alles in de hand. Je kan morgen ook onder de trein komen. Weet ik wel, dat is een ongeluk en sigaretten doe jezelf maar wat ik maar bedoel te zeggen...sommige mensen leven heel bewust en verstandig maar er zijn ook mensen die wat meer leven met het ik zie wel idee. Of het een beter is als het ander mag je niet oordelen vind ik. Wel zo als je iets krijgt van roken of iets anders wat je van een slechte verslaving krijgt niet huilen als jezelf de rekening mag gaan betalen voor ziektekosten. Dat zou er van mij wel mogen doorkomen
Tina: mijn zus heeft BED gehad evenals een goede vriendin van me en dat heb ik regelmatig gezegd ja. Overigens zit ik wel met een chronische longziekte door het rookgedrag van m'n ouders dus ze hebben niet alleen hunzelf ermee.
Ik ben volgende maand 5 jaar gestopt met roken. De beste beslissing ooit. Het is zo ontzettend vies. En ik persoonlijk vind het geen gezicht, een sigaret in handen/mond.
Daarin heb je gelijk idd. Ik ben dan nog wel zo positief om te denken dat mensen wel roken zonder bijzijn van kinderen. Niet dus Al was dat vroeger ook gewoon geaccepteerd. Heb ook een foto waarbij ik als baby bij m'n vader zit die gewoon een halfzware weg zit te blazen
ik doe ook mee, wil eigenlijk ook al een hele tijd stoppen, nu echt maar eens doen zal de app ook even opzoeken