Afzwemmen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Peppabig, 25 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Dankjewel Het heeft 1 jaar en 2 maanden geduurd. Laatste 6 maanden 2 x per week zwemmen. 1 x met de groep en 1 x privé. Dat laatste echt nodig voor het zelfvertrouwen en toen ging het zwemmen ook opeens super goed. Hier blijven we deze combinatie groep en privé dan ook aanhouden.

Peppabig vindt dit leuk.
  2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Bij het afzwemmen van mijn oudste kwamen mijn ouders en zus met gezin kijken. Na het zwemmen thuis taart gegeten en cadeautjes gekregen. Voor het eten mocht ze kiezen wat ze wilde.

Peppabig vindt dit leuk.
  3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ons meisje mag vanmiddag afzwemmen, tegelijk met haar neefje!

Ik heb voor beide een kaart en een reep chocolade (Frozen en paw patrol)
    We gaan vanavond friet eten bij de Mac en ze krijgt een nieuwe bikini.
    Opa en oma komen ook, daar zal ze ook wel iets van krijgen.

Ze heeft het binnen het jaar gehaald, terwijl ze in het begin al bang was voor haren wassen.

Maandag gelijk door voor B!

Athina en Peppabig vinden dit leuk.
  4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Na het A-diploma hebben we lekker een ijsje gegeten en kreeg zoon een cadeautje (zakmes met gravure). Bij B zijn we naar MacD gegaan. En bij C en snorkelen 1 weet ik het niet meer, volgens mij niks bijzonders. Ja; een knuffel en een zoen. ;)

Peppabig vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113

Ooooh wat naar! Heeft ze nog bij een bepaald onderdeel moeite of last de manier van lesgeven niet bij je dochter?

@liefkleintje is het gelukt? Nog wat gezelligs gedaan?

Onze knul is een paar weken geleden afgezwommen en hebben we opa en oma meegenomen omdat het allemaal al spannend genoeg was. Omdat mijn man jarig was kwamen er na het afzwemmen nog een paar mensen. Van opa en oma kreeg hij een zwemdiploma mok met wat chocolaatjes, van oom en tante een snoeppotje met zwemdiploma sticker er op. Van ons 2 cadeautjes.

Binnenkort is b aan de beurt

Peppabig en liefkleintje vinden dit leuk.
  6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met het diploma!!
    Wat lief dat je het vraagt. Ze was héél zenuwachtig maar heeft haar diploma hoor. Toppertje!

Opa, oma en haar oom (mijn broer) zijn mee geweest en daarna een taartje gegeten hier. Ze heeft een kaart met geld gehad van opa en oma en van ons een nieuwe bikini en vanavond lekker bij de Mac gegeten en thuis een ijsje op!

Maandag gelijk door voor B!

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Bedankt en graag gedaan! Toch weer spannend om weer een kleine mijlpaal te bereiken. Klinkt hartstikke gezellig! Was vast een super feestje :)
    Op naar de b diploma:D

8. tuc

tuc Niet meer actief

Bij A een doosje lego en eten bij de mac. Van opa en oma een potje met snoepjes.
    Nu voor B was hij veeel zenuwachtiger en onzekerder. We hebben hem vanmiddag af laten zwemmen zonder dat hij het wist. Einde van de les zn diploma. Hij mag morgen zelf een kleinigheidje uitzoeken.

owly vindt dit leuk.
  9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Mijn jongste heeft afgelopen zaterdag afgezwommen voor C. Ze wilde daarna graag uiteten naar een wereldrestaurant. Dus daar zijn we met het gezin en opa en oma naar toe geweest. Voor haar A en B kleine cadeautjes gedaan. Alle keren van de opas en oma geld en cadeautjes gekregen. Ze heeft haar diplomas razendsnel gehaald. In 11 maanden van niks naar C diploma. Kind zwemt geweldig krachtig.

owly vindt dit leuk.
  10. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Onze dochter heeft in januari haar A gehaald. Ik had een klein cadeautje voor haar en zijn na het zwemmen bij de Mac een ijsje gaan eten. Als ze binnenkort studiedag heeft, gaan we met z'n drieën bij CenterParcs zwemmen.
    Van oma kreeg ze oorbellen, van de andere opa en oma geld en van onze buren (reserve opa en oma) ook geld.

Peppabig vindt dit leuk.
  11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hier een cadeautje. En dan gingen we naar de Mac of snackbar. Net wat zij wilden. Opa en oma waren er ook bij hier.

Peppabig vindt dit leuk.
  12. Sammie85

Sammie85 Bekend lid

22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    Onze oudste dochter is al 2 jaar bezig en het einde is gelukkig voor haar in zicht.

Ze krijgt van ons waarschijnlijk een mooi cadeau en ze mag kiezen wat waar we gaan eten!
    Ze heeft de afgelopen jaren zo ontzettend haar best gedaan dat ze dat zeker wel verdient heeft!
    En dat wij daar niet meer iedere zondag 1,5 uur hoeven te zitten is ook wel fijn

Peppabig vindt dit leuk.
  13. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.962
    3.849
    113
    Vrouw
    Hier klein gehouden.
    Zoon zit in een small group en de trainer heeft ervoor gezorgd dat ze hun a diploma konden halen zonder toeters en bellen. Gewoon het a diploma afgelegd alsof het een normale les was.
    Zoon heeft een duikbril en Lego Minecraft gekregen + het avondeten uitgekozen.

Peppabig vindt dit leuk.
  14. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    L. is pas net begonnen met zwemmen maar volgens mij is het hier gebruikelijk dat ouders en broertjes en zusjes komen kijken. En als opa's en oma's in de buurt wonen komen die ook. Na het diploma krijgen de meesten wel een kadootje en wat lekkers als een snoepzakje of een ijsje.

@Peppabig Wanneer mag jouw dochter afzwemmen?

Peppabig vindt dit leuk.
  15. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    We hebben nog geen datum gekregen. Afzwemmen is 1x per maand, dus ik wacht nog even af.

Het is al met al best snel gegaan. Ze is half mei begonnen, 1x per week 45 min en in de zomervakantie was er geen les. Geen idee wat gemiddeld is maar ik vind het best vlot gaan.
    Nu afwachten wanneer ze mag afzwemmen!

16. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Knap hoor! Bij onze aanmelding gaven ze aan dat er voor 4-5 jarigen ongeveer 1,5 jaar voor staat. Bij oudere kinderen gaat het wat sneller omdat zij meer kracht, uithoudingsvermogen en vooral concentratie hebben.
    Ik zit dus nog wel even in het zwembad. (geeft niks hoor, vind het wel gezellig daar)

Peppabig vindt dit leuk.
  17. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Opa's en oma's kwamen kijken en daarna mee naar huis en hadden een cadeautje, net als wij.
    Sommige mensen hebben ook taart maar dat hadden wij niet, nu zijn mijn Kids sowieso niet zo'n fan van taart.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Hier zeiden ze dat ook en het klopte ook wel ongeveer. A hadden ze hier ietsje sneller, maar over B deden ze dan juist weer een stuk langer dan gemiddeld. C ging wel weer meer gemiddeld (bij de jongste gedeeltelijk met dank aan de veranderde diploma-eisen ;)).

Deel Deze Pagina