Vanochtend 6 dagen na terugplaatsing van een blasto Het is nog vroeg dus ik ga zo hard hopen dat dit kleintje lekker blijft zitten om verder te groeien ❤
Mooi hij is goed zichtbaar. Had je zaterdag je tp? Ik ook namelijk en vanochtend ook zo een mini streepje op de kv, maar wel 11 dagen geleden ovitrelle gespoten dus hoe nog een slag om de arm. Ik ga je in de gaten houden hier, hopelijk worden ze steeds duidelijker! En even terug gerekend jullie meisje is 12-12 jarig? Mijn jongste wordt 02-12 2 jaar! Super toevallig
Even inbraak! Spannend Kaaat... Hier toen ook 11 dagen na pregnyl heel licht streepje... en nu is hij er bijna. Hoop voor jou ook zo'n scenario!!! Succes dames!
Meiden bedankt voor jullie reacties @Kaat Voor jou ook spannend!!!! Hopelijk zie ik je dan snel in het Mei mama's topic Onze dochter is van 13-12 dus dat is echt heel toevallig
Ziet er hoopvol uit vanmorgen 😍 Hoop zo dat het niet voor een 3e keer op een teleurstelling uitloopt 😢
Zo die is echt heel mooi opgelopen. Welke dipsticks zijn dit? Ik ben ni bezig met kV en ga straks ook action kopen.
Ja he!? Het is wel "opgedroogd" vs nat haha maar er is echt duidelijk verschil Dit zijn testen van Sensitest, die bestel ik online. Heb ook nog 2 digitale van CB maar die gebruik ik op de officiele testdag en als we het de familie gaan vertellen