Gefeliciteerd! Hier 28 oktober 2009 laatste pil, 1 december ongie en 30 december 2009 een positieve test. We zijn dus net zo snel zwanger geraakt. Benieuwd of je ook een tweeling verwacht
Hahaha oh jee Jane1983, je laat me schrikken hahaha! Dat zou wel even lastig worden. Dan moet er echt tempo achter de huizenjacht. We hebben nu 2 slaapkamers, 1 voor ons, en 1 die vriendlief als man cave gebruikt haha, dat wordt dus uiteraard de babykamer. Met tweeling is ons huis te klein, ik denk ook niet dat er 2 bedjes in dat kamertje passen :S. Maar goed, alles is welkom haha, als de baby maar gezond is, en als het er 2 zijn allebei natuurlijk. mamazeyad, dankjewel! Ik begin nu echt aan het idee te wennen en begin meer te genieten ipv angstig te zijn.
FBdB, dankjewel, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, we zitten dichtbij elkaar denk ik qua bevallingsdatum. Geniet ervan!
Hahaha, klopt hoor! We zorgen dan gewoon dat het werkt . Overal is een mouw aan te passen zeg maar. Ik vond je berichtje wel grappig dus had het aan mijn lief verteld, haha die werd spierwit van de schrik! Maar goed, ook hij zegt alles komt goed, wat er ook uit de eerste echo gaat blijken