site bungalows.nl kaopt? of is het mijn pc??

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal, ik probeer steeds maar iets te bekijken op bungalows.nl ik kan op de site komen en zie alle vakanties en prijzen maar als ik verderklik op een bepaalde aanbieding en invul hoeveel personen etc.. en daarna een prijsopgave wil dan geeft hij error... is dat bij jullie ook zo of ligt het aan mijn pc? ik was namelijk vanmiddag bij mijn zwager en die kon zonder problemen verder...zou er iemand even willen kijken?

gr Jose

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb ff gekeken op de site www.bulgalows.nl en alles uitgezocht bij zoeken. Bij mij kreeg hij geen error hoor.
    Ik denk dat het aan jouw pc ligt. Misschien later dus nog een keer proberen.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    zal es gaan kijken voor je hier ook geen problemen

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    sjonge... zijn er misschien al heel veel leuke vakanties aan m,n neus voorbij gegaan

gr jose

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nog niet gelukt dan?

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nee ik krijg error.... precies bij deze site aarrrccchhhhh de enig met echt leuke reisjes die ik voor een zacht prijsje ben tegengekomen

gr jose

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

HIer ook geen last van, alles werkt...

Kijk eens naar je cookies in je computer miss word het hierdoor geblokkeert en krijg je errors ..

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Welke browser gebruik je? Internet Explorer 6 of 7? Firefox misschien? Of Safari? Het kan best zijn dat die site niet werkt met jouw browser.

Ik gebruik Firefox drie en ik kom wel helemaal tot de betaalpagina. Maar het kan ook aan één huisje liggen. Kun je eens een rechtstreekse link geven naar een huisje waar het bij jou fout gaat, en even de error copy/pasten?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zat ook al te denken aan de browser... Wij hebben firefox, en als iets daarmee niet lukt, dan probeer ik het met explorer of andersom!

Deel Deze Pagina