heey meiden heb een tijdje geleden een topic erover geopend of er nog mensen zijn die dit deden! kreeg leuke berichten nou goed heb nu dus de stoute schoenen aan getrokken en ik ga er een maandag heen voor mijn eerste les Het is een groep met gevorderde en niet gevorderde, weet iemand wat ik een beetje moet verwachten vind het dood eng :X en wat voor soort kleding moet je er ongeveer bij aantrekken
Nooit gedaan, wordt hier in de omgeving ook niet gegeven, maar ik ben heel benieuwd hoe je het vond, veel plezier!
Ik heb het ook nooit gedaan maar het lijkt me erg leuk! Het schijnt ook super te zijn voor je spieren. Ik zou lekker sportkleding aantrekken, hebben ze dat niet tegen je gezegd wat het beste is?
nou heb net een email terug gekregen van der en moet dus idd gewoon in sport kleding komen met een korte broek eronder vind het wel spannend hoor hahahahahaha
Ik zou ook een langere broek meenemen. Die paal kan echt pijn doen in je knieholtes. Ik heb een keer een workshop gedaan en vond t erg leuk om te doen. Maar hoe leuk het er bij een ander ook uitziet, ik vond het hoofdzakelijk pijnlijk en vermoeiend. Veel plezier.
ja ik ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn volgens mij heb ik de dag erna mega spierpijn en ik moet werken dinsdag aahahhaahha
Whaoo je trekt de stoute schoentjes aan,wilde dit ook heel graag doen info en al opgezocht maar nu durf ik de stap niet te zetten.
@josianne heey meid zou zo zeggen ga mee hahahahaha er zijn nog een paar nieuwe dus we zijn niet de enige hahahahah het is 10 euro per keer dus je hoeft geen abo te kopen!
Ik had me opgegeven voor een cursus en had al bijna een paal in huis, totdat ik er achter kwam dat ik zwanger was, en nu zie ik me nog niet in een paal hangen, misschien over een tijdje als ik wat fitter ben
wat leukkkkkikk! ik heb het ook een keer gedaan met een verjaardag met een groep meiden...! ik zou indd een korte broek aan doen anders glijd het niet en dat het zeer doet dat valt wel mee... tis wel moeilijker dan je denkt en je traint echt je spieren goed ermee.. kzit zelf ook te denken om dr op te gaan lijtk me echt suppperrr lachee haha als je geweest ben moet je maar ff laten weten wat je er van vond.. mag ik trouwens ff vragen waar jij dat gaat doen ?
Ik heb het gedaan met mijn vrijgezellendag, was erg leuk maar na afloop had iedereen blauwe plekken, ongelooflijk erge spierpijn en blauwe knieholtes. Draag dus echt een lange broek vanwege de wrijving met de paal. En gevoelig voor blaren op je handen.... tja das lastig.
ik adviseer toch echt een korte broek anders glijd de paal te hard. ik heb het als mijn werk gedaan. wel 10 jaar geleden.krijg nu mijn been niet eens meer omhoog
ruby28 wat lachen maar heb je het op sexueel gebied gedaan of les gegeven als ik vragen mag ? ik denk dat ik een legging aan trek een 3 kwart want heb geen trainingsbroek, en het is de 1e keer misschien vind ik het helemaal niet leuk ga dan geen trainingsbroek kopen! en een korte broek moet ik aan, ben wel erg benieuwd hahahahah
Goh, wat ontzettend leuk mij dat! Ben wel erg benieuwd naar je 1e les. Hoe is het geweest? Kon je nog lopen?...