hoi meiden, 8juni is het vaderdag maar mijn man is ook jarig dan. weet gewoon niet wat ik hem kado kan doen wilde eerste een sleutelhanger laten graveren maar dat idee is weggevallen. nu wilde ik hem verrassen door witte effe lakens te bedrukken met foto's van de kinderen. maar waar kan ik strijkpapier vinden wat goed is en wat ook in de printer kan?
Wij maken voor onze vrienden kring vaak een geboorte shirt als er weer eens een spruit geboren is...maar altijd wel oke gegaan. Na het opbrengen nog wel fixeren met strijkbout en bakpapier er tussen...niet te heet wassen... Ik heb een dekbedovertrek laten bedrukken en daar pukte ik de letter zo vanaf... die van de hema ziten rotsvast.... misschien iemand een ander idee?
Hihihi: in NL is vaderdag op 15 juni, in belgie op 8 juni dit jaar. Heb het toevallig pas even opgezocht!
@prinses en misskeita: jullie hebben gelijk, verkeerd geteld Het zou kunnen dat vaderdag in Belgie idd op 8 juni valt, maar dat wist ik dus niet, sorry! Ik schoot al in de stress omdat ik nog wat leuks moet verzinnen. Heb dus nog een weekje langer. Over het strijkpapier: Ik heb daar wel goede ervaringen mee, wel zorgen dat het echt goed vast zit. Misschien even op een lapje uitproberen, voordat je echt aan de slag gaat. Succes er mee.