Agelsounds gevaarlijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Manny, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Het zijn inderdaad geluidsgolven en het schijnt voor je baby te klinken alsof er een straaljager overvliegt, heel zielig dus. Mijn kleine schopt 'm dan ook steeds weg bij de VK, dat bewijst voor mij dat hij het niet fijn vind en zal ik het hem ook niet aandoen om zo'n ding regelmatig te gebruiken.
    Ik voel de kleine elke dag schoppen en dat voelt heerlijk, zolang hij lekker schopt ben ik gerustgesteld.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae reageerde er niet echt op. En ik vond het een heel fijne geruststelling. Ik luisterde in het begin, toen ik nog heel onzeker was, -als de angst me weer eventjes aanvloog- om de dag ofzo. En soms zaten daar wat meer dagen tussen en soms ook niet. Ik wist op een gegeven moment wel waar ik moest luisteren om haar te vinden, en dan heb je het met een minuutje ook wel gehoord. Dus dat kan echt geen kwaad voor jekindje.

Verder vond ik het erg fijn, toen ik Fae al wel voelde, om op die momenten dat ze ineens een halve dag stil was -normaal altijd erg druk- om dan toch eventjes te checken. Voor mij scheelde dat telefoontjes en ritjes naar de vlos ;) . Ik vond het heel geruststellend.

Deel Deze Pagina