Ik heb even een vraagje. Ik had iets besteld en toen andere dag genualeerd nu is de pakket alsnog binnengekomen. Ik hou het gewoon. Ze hebben wel me rekenngnumner maar op dit moment kunnen ze niks afhalen omdat ik nog rekening heb moeten betalen . dus zit niks op. Ik krijg pas 20ste geld op de bank en dan is mogelijk gelijk te betalen maar doen ze dat wel . ik ga ze bellen morgen. Ik wou snel vragen kijken wat jullie zeggen
Eerlijkheid duurt het langst. .....snap zowiezo niet dat je iets wilt gaan bestellen en hebt besteld waar je geen geld voor hebt. Wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven. Terug sturen dus.
Retour doe ik niet meer is open Ik bedoel de 20ste ken ik pas betalen via incassoo doen ze dat wel zolang wachten
Je zegt in je openingspost dat je hem geannuleerd had? Zal je niet voor niks gedaan hebben toch? Dus gewoon retour sturen, ook al is het open. Als je bijvoorbeeld kleding koopt maak je de verpakking toch ook open, en als je het dan bijvoorbeeld niet past kan je het ook terugsturen ook al is het geopend..
Die rekening die er nu afgehaald is halen ze ook niet zonder bericht van je rekening af dus dat had je kunnen weten dat je die betalen moest. Gewoon betalen die hap. Je hebt twee opties. Of je belt wanneer ze incasseren if je krijgt vanzelf de aanmaningen/incassobureau. Vraag die bij me naar boven komt is dan wel waar jij, je vriend en vooral je zoontje van gaan eten de aankomende 11 dagen.
Dat zeggen ze allemaal. Zoveel zal er dan wel niet op hebben gestaan. Als ze "onverwachts" iets van je rekening afschrijven heb je daar zelf toestemming voor gegeven en als t een hoog bedrag is zou je het wel weten mag ik hopen. Misschien willen ze je tegemoet komen met een regeling.
Nijntje ik ga ze morgen ook bellen zodat ze de 20ste gelijk afhalen. Zoiezo ga ik iets van me laten horen. Betalen ken ik wel alleen wel de 20ste november dus volgende week ken ik makkelijk betalen
Slim is het niet, maar om antwoord te geven op je vraag; ze komen echt niet binnen twee weken je huis leeghalen nee. Je zal eerst een rekening krijgen en als je die niet betaald een herinnering. En ze schrijven het alleen zelf van je rekeningnummer af als jij daar toestemming voor hebt gegeven. Als dat zo is en het lukt niet om het bedrag af te schrijven zul je eveneens eerst een herinnering krijgen. Ze plunderen niet zomaar je huis.
Onder dat betalen kom je niet onderuit hoor.. Zeker niet als je het niet terug stuurt. Zou mooi zijn!
Ze heeft nu geen geld op de bank maar wil het pakketje wel graag houden De 20e krijgt ze geld op de rekening en wil weten of bedrijven ermee akkoord gaan tegen die tijd het pas van de rekening te halen Tenminste ... Ik denk dat dat haar vraag een beetje is
Waarschijnlijk draait haar vraag erop uit wat we van haar vinden. En dan komt er een foto van haar, met pakketje op schoot, want anders klopt het niet meer met de openingspost.
De 20 s te zelf geld overmaken zal wel brief bij zitten met betaalnummer zelf de 20 s te het overmaken dan is er verder niks aan de hand. Ook al annuleer je het. Het zal elkaar wel gekruist hebben. Je wilt het toch hebben, heb het open gemaakt netjes betalen niks aan de hand je hebt vaak betaal ter mijn van 14 dagen.