Weet er iemand of dat kan. De ipad is via de Apple id van mijn man en de iphone via mijn Apple id. Op de ipad staat zijn e-mail adres van gmail en het mijne van hotmail. Blijkbaar is er ergens al een link via mijn hotmail (outlook) maar enkel voor mijn persoonlijke afspraken. Heb onderverdelingen gemaakt zoals werk, gezin,.... Ik zou dus willen dat de afspraken voor het gezin,... ook gekoppeld raken. Dus als ik het ingeef via de agenda van mijn telefoon dat dit ook in de agenda van de ipad komt en omgekeerd. Snappen jullie mijn uitleg ? Weet iemand of dit kan? Hoe doe ik dit?
Ja dat kan. Je kan met iemand wat delen....hebben wij ook. Wij hebben allebei privé afspraken en gedeelde gezinsafspraken.. Ik zou niet weten hoe dat moet...misschien even googelen? En anders moet ik mijn man straks even vragen
Ik heb al gezocht maar vind geen duidelijke uitleg. Dus moest je man het wel weten, hoor ik het graag .
Dat regel je in " agenda's" onderaan in je agenda. Er staat daar delen met en hier moet je de apple id van je man invullen, zo kan hij jou agenda zien en je moet hetzelfde doen bij de agenda van je man.... Ik hoop dat het een beetje duidelijk is