Ik was op zoek naar een handige huishoudkalender en toen kwam ik op plan-point.nl. Ik heb 'm inmiddels binnen en hij is erg handig! Wellicht ook iets voor alle drukke mama's op deze site. Pim Edit moderator: link verwijderd. Nieuw scherm wordt automatisch gemaximaliseerd.
Ik gebruik nu microsoft works, maar ik ga even een kijkje nemen, ik vind het altijd wel handig! Bedankt voor de tip!
Hee Pim, Je hebt hem dus ook ontdekt.Geweldige kalender is het niet ?! Ik heb hem ook en de nieuwe van 2008 ook ! Zo handig en voor mij onmisbaar. Voorheen schreven we allemaal iets op memootjes...raakten we kwijt...Nu staat alles (afspraken,klusjes ja..zelfs het weekmenu en de boodschappen op een kalender !) Ik heb nu echt tijd over dankzij deze handige kalender.(ook leuke tips voor huishouden,opruimen,organiseren en EHBO) De menu's stellen we met z'n allen samen.Dus geen gezeur meer van wat eten we vandaag...Scheelt ook tijd en geld in de supermarkt...We kopen soms aan de hand van reclame folders maar ook recepten via Life and cooking...Ik vind de kalender ook zo mooi.Bij Bruna in Brabant is hij te koop en ik denk straks ook bij Bol.com.want die blijven meestal niet achter met zulke vernieuwende producten ! ik geef hem kadoo aan mijn vriendin die heeft ook kleine kids en werkt...sport...dus een overzichtelijke planning en het gemak van taken eenvoudig verdelen is daar ook welkom ! Edit moderator: link verwijderd. Nieuw scherm wordt automatisch gemaximaliseerd.