Wie heeft deze film gezien ? Ik vind het echt een hele aangrijpende film ? Hoe zouden jullie handelen in geval van de ouders ?
Heb de film niet gezien, maar het boek gelezen. Ik zou niet weten wat ik zou doen, maar mijn eigen kind aangeven zou ik heel heel moeilijk vinden
De film vond ik 3 keer niets. Had in 15 minuten gekund, maar ik was met hem naar het politiebureau gegaan! Je hebt een strafbaar feit gepleegd, een moord! En daar moet je de consequenties van volgen.
Ik heb m ook gezien! Tijdje terug toen een topic erover geopend: wat als je kind (bewust) een criminele daad begaat?! Zoiets, weet t niet meer precies. Vond de film erg schokkend, nog lang over nagepraat met ml. Zou denk ik direct politie bellen om mn kind dan van zn bed te lichten; in het geval van dat scenario als in de film. Verschrikkelijk en walgelijk als je kind zoiets zou doen.
Krullie , Ik vond de film ook echt shockerend en heb er lang over nagedacht . Haha wou er ook over discuseren maar keek hem alleen , vandaar dit topic . Het was wel heel heftig wat ze deden he , ook het lachen naast het lijk maakte het voor mij echt heel heftig. Vind het zo moeilijk , als ik het gelijk zou weten zou ik de politie inlichten . Maar als ik er na 1 a 2 jaar achter kom , tjah ik heb er dus 1 a 2 jaar mee kunnen leven zonder dat ik het wist dus of ik het dan nog op zou rakkelen weet ik niet eigenlijk .