Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus ik doe het maar hier. Wij gaan voor de 2e hebben we besloten ik vind het super super spannend! Ik had vorige maand een paar dagen voor m'n menstruatie bruine afscheiding en dacht dat dit innesteling was, dit was niet zo en werd ik 2 april ongesteld. Ik had zondag weer bruine afscheiding en dat is nu weer weg, ik ga er vanuit dat ik gewoon weer ongesteld ga worden een deze dagen. Voorheen wist ik altijd dat ik tussen de 4e en 8e van de maand ongi werd en nu is dat dus verschoven schijnbaar?! en heb ik dus vorige maand bruine afscheiding gehad en nu weer.... vind het toch wel een beetje raar? wat kan dit zijn? is dat normaal dat het dan zoals nu weer weg is? Wie heeft dit ook?
Ik heb altijd 1-2 dagen bruine afscheiding voor ik ongesteld word. Signaal dat de boel er aan komt, gewoon wat oud bloed dat als eerste komt.
oke dankjewel voor je antwoord! heb je het dan ook aanhoudend? of heb je ook 1x afscheiding en dan 2-3 dage niks en dan ongi.
Ik vertrouwde het toch niet en gisteravond in bed deden mijn borsten ontzettend zeer, nu niet meer hoor. heb vanochtend een early pregnancy test van de action gedaan, ik dacht laat een gokje wagen en 2 streepjes!! duidelijke streepjes, kan de afbeelding niet uploaden hij is te groot. kan het haast niet geloven zo snel al.