ik moet eigenlijk sporten vandaag, had het helemaal geregeld. mn schoonmoeder zou komen oppassen zodat ik een uurtje voor mezelf zou hebben. ik heb totaal geen zin en heb haar afgebelt en ga straks lekker een stuk wandelen met alyssa. (veel te mooi weer om in een sportschool te gaan zweten) nu heb ik vandaag een goed alternatief (al zeg ik het zelf), maar er komen natuurlijk ook dagen dat het regent en dat je dus niet voor de lol naar buiten gaat. wat kan ik dan doen? ik vind fitness eigenlijk helemaal niet leuk meer en doe liever iets samen met alyssa. liefs doris
Lekker gaan zwemmen met je kleine meisje. Of natuurlijk gaan fietsen of wandelen. Verbrandt ook best veel
Het is maar net wat voor doel je ermee wilt bereiken.Als jij niet als doel hebt om een betere conditie te krijgen, of om af te vallen of een strakker figuur te krijgen of je doorbloeding beter te krijgen je botstuctuur en je botdichtheid te verbeteren...als je niet na de tijd een heerlijk voldoaan gevoel wilt hebben.ect ect. als je dat allemaal niet belangrijk vind dan ga je toch gewoon puzzelen knutselen voorlezen met het poppenhuis ect spelen met je dochter. Ik bedoel..als ik je verhaal lees lijkt het net alsof je gewoon niet wilt sporten en een soort excuus zoekt.Waarom heb je een excuus nodig?Als je het gewoon niet wilt dan niet.Maar lees eerst nog eens alle voordelen na, want het is toch wel lekker hoor sporten.(zegt een fitnessverslaafde dieminimaal 6 keer per week sport.) Nogmaals als jij het niet wilt hoeft het ook niet, maar ga geen excuus verzinnen daar heb je jezelf alleen maar mee
ik moet eigenlijk sporten vanwege mn bekken. (nog steeds last van door bi tijdens mn zwangerschap) nu moest ik na mn bevalling veel wandelen dus ik vond het vandaag een goede vervanging. voor mn conditie hoef ik het niet te doen, ik fiets 3x in de week naar mn werk heen en weer (7km verderop), dus dat komt wel goed. ik heb ook al zitten denken aan oefeningen voor thuis zodat ik dat kan doen als ik weer eens geen zin heb om te gaan sporten. heb vanmiddag heerlijk een uur gewandeld met alyssa in de wagen. lekker door het bos en het dorp gelopen. ik voel me nu lekkerder in mn vel dan als ik een uur gesport (fitness) heb. skeeleren achter de wagen lijkt me ook wel wat. alleen moet ik dan eerst skeelers kopen. misschien toch maar een keer overwegen want ik deed het altijd graag. liefs doris