Ik vraag me af wat de eigen kosten zijn voor een bevalling zonder medische redenen? En wat is de eigen bijdrage voor 44uur kraamzorg als je Agis hebt? alvast bednakt voor de info
Volgens mij is de eigen bijdrage aan kraamzorg standaard 3,60 per uur... En wat de kosten van een poliklinische bevalling zijn verschilt per ziekenhuis, je kan wel de Agis even bellen om te vragen wat zij vergoeden. Ik ben verzekerd bij Univé en die vergoeden 175,- en de rest is voor eigen rekening. Gemiddeld zit een poli bevalling op zo'n 400,-
Ik zit ook bij Unive, de eigen bijdrage is voor 2008 3.70 en Unive vergoedt 180.00 voor een poli-bevalling Hangt ook maar net van je pakket af, ik ben een pakketje omhoog gegaan en hierdoor krijg ik de eigen bijdrage van én de kraamzorg en de poli-bevalling vergoedt.
Bij agis ligt het er aan welk pakket je hebt. Wij hebben een compleetpakket, dit houdt in dat wij geen eigen bijdrage hoeven te betalen aan de kraamzorg... Wisten jullie al wel dat vanaf 1 januari 2008 de uren kraamzorg omhoog zijn gegaan naar 49 uur? groetjes Krista
Betekent dat dat je dan nog je eigen bijdrage erbij moet doen,bij die 49 uur?Ik heb ook Agis compleet sinds deze maand maar weet niet precies hoe het zit met kraamzorg.Ik loop via de gyneacoloog,dus hoef zoiezo niets te betalen omdat het medisch is,dat hebben ze mij wel verteld.
Op de site van Agis kan je heel goed zien in het vergoedingenoverzicht wat en hoeveel je vergoed krijgt. Ik ben vrij uitgebreid verzekerd en heb niets hoeven te betalen, ook geen eigen bijdrage voor de kraamzorg. http://www.agisweb.nl/zorgverzekering/c ... nfls=false Kijk maar bij bovenstaande link staat het per polissoort beschreven.