Agnus cactus monnikspeper capsules

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 23 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Lekkerrrrrrrr!

Maar uhh als ik zo jou cyclus zie dan vind ik die niet nu niet zo normaal. Zit jij nu al in de 70 dagen te wachten op je ongi? Of was dat de vorige cyclus? Ik had cyclus van in de dertig dagen en van de gyn mocht ik al komen. Was daar toen voor een uitstrijkje. Moest wel verwijzing halen bij huisarts en die deed wel moeilijk maar mogen ze niet meer weigeren. En uiteindelijk bleek er dus ook iets aan de hand te zijn. Jou cyclus schommelt wel heel erg. En meer dan 70 dagen is echt niet meer normaal.

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat was er bij jou aan de hand? Ja ik vind het zelf ook super raar dat t nu ineens zo lang duurt.. Sinds 15 augustus niet meer ongesteld geweest. En zwanger ben ik niet. De ene zegt dat het heel normaal kan zijn, dat mn cyclus misschien nog niet helemaal goed op gang is. En de ander zegt weer dat er iets niet klopt. Vind het dus moeilijk hier een mening over te hebben door de verschillende visies van iedereen :). Ik wil proberen met een of ander middel (maar weet niet welke) t weer op gang te brengen en dan kijken of t een beetje beter wordt de komende maanden. Anders wil ik idd naar een gyn!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik stuur je straks even een prive bericht

4. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Meis28 je zou het eens op moeten zoeken.... volgens mij schijnt het heel normaal te zijn als je zoveel dagen niet ongesteld wordt.. zeker na ontpillen...al zou ik er zelf heel onzeker van worden!

I
    En over het monnikspeper... ik ben deze maand ermee begonnen maar je gaat het pas na een aantal weken merken dus ik ben benieuwd.. hoop natuurlikk dat ik dan zwanger ben... whishfull thinkinng

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben ook benieuwd! Laat maar weten hoe het je vergaat. Ik heb nu gehoord dat efamol PMP ook goed schijnt te helpen voor een regelmatige cyclus, zit teunisbloemolie in.. Maar deze versie kan geen kwaad mocht je ineens zwanger zijn. Ja ik heb al genoeg gelezen en gehoord over onregelmatige cycli na de pil stop, en de meningen zijn zooo verdeeld! Erg lastig dus wat ik er van moet denken.. Weet nog dat toen ik voor t eerst ongesteld werd op mn 14e ik ook heel onregelmatig en weinig was.. Toen brak t pas door op mn 15e en werd ik pas echt goed ongesteld (weet niet meer of dat regelmatig was, maar niet dat t 70 dagen duurde..). Misschien is dat nu ook wel het hele geval, geen idee.. OF t komt wat door stress.

Deel Deze Pagina