hai hai ik heb is ff een vraagje ik ben de laatste paar weken verslaafd aan Jus D'orange echt een pak per dag is dit eigelijk wel goed voor je? ik wil een paar kilo kwijt maar volgens mij helpt Jus D'orange daar niet echt bij of wel?
Ik zou eens op het pak kijken Denk dat je schrikt :-D Maarre...water is beter hoor! Als je wat kwijt wilt!
Dan ga je idd schrikken, ik denk zo'n 50 cal. per 100 ml, dat is bij een 1,5 liter pak dus zo'n 750 calorien, wat bijna net zoveel is als een zak chips..
Is idd niet goed voor de lijn....beter is water. Of verdunnen met water. Van veel fruitsuikers kan je aankomen.
je kan ook de sinaasappelsap nemen van 50/50 nemen van roosvice. vind ik persoonlijk erg lekker.en smaakt toch anders dan sinaasappelsap met water(ook al is het eingelijk hetzelfde)
Ik drink nu heel veel jus dórange maar mijn gyn heeft me dat afgeraden omdat er dus heeeeeeel veel calorieen en suikers inzitten, zelfs al staater op het pak zonder toegevoegde suikers.
Als je dan toch sinaasappelsap wil drinken, kun je misschien beter een sinaasappeltje uitpersen? Is veel gezonder en 0% toevoegingen. Ook hier een beetje opletten op de fruitsuikers, maar toch, er zitten veel minder callorieën in een glas verse jus, dan dat het uit een pak komt..
maakt qua calorieën niet zoveel uit toch? in vergeperste sap zit 45 kcal per 100 ml en in een pak(wat ik toevallig in de koelkast heb staan zit 50 kcal in) maar vers is wel gezonder en veeeel lekkerder.
Streng lijnen mag ik nog niet ivm BV dus beperk ik t tot water drinken en geen snoep/koek etc. Tijdens t avondeten stond hier melk en allerlei soorten frisdrank op tafel. Wil jij drinken? wordt aan me gevraagd. Doe maar melk, is beter voor mn lijn als de frisdrank. Natuurlijk wordt dan alles bestudeerd en wat blijkt....die melk was t slechtste voor mn lijn met al die calorieën.... Ik zou water gaan drinken, in sju zit heel veel suiker.
Nou lekker dan...ben ik net aan de dubbeldrank begonnen omdat ik nogal winderig werd van alles met bubbels... Zitten dan vast ook veel calorien in... Maar echt alleen water ga ik dus echt niet doen heh. Ik krijg al geen snoep meer op gegeten enzo (wel trek in maar zodra ik 1 hap heb gehad hoeft t niet meer)...dan voel ik me helemaal op water en brood staan
weet je wat het is ik heb aan sonja bakker gedaan en ben toen 15 kilo afgevallen en weeg nu dus 71 en wil naar de 65 ongeveer maar goed tijdens dat sonja bakker heb ik me dus klem gezopen aan water en ken dus geen water meer zien hahahahaah
Misschien een tip: Ik probeer nu ook wat kilo's voor de zomer kwijt te raken, wat lekker is, is een glas met 1/4 te vullen met sinaasappel/mandarijn van dubbelfris en daar 3/4e water aan toe te voegen. Eerlijk is eerlijk, het smaakt absoluut niet meer naar sinaasappelsap, maar het is wel heel light en lekker!
Ik zou voor water gaan en als je dat even hebt gezien, misschien een glas cola light tussendoor. Ben zelf niet zo an de koolzuur, maar er zitten maar heel weinig calorien in, te verwaarlozen.
of probeer is aanmaaklimonade (en dan niet zo sterk) hebben ze zoveel smaken van, kan je alvast aanmaken en in de ijskast zetten helpt bij mij heel goed voor de dorst. en de groene spa drinkt ook makkelijk weg. succes
verse jus d'orage is veel lekkerder joh, maar voor het lijnen en om wat kg's kwijt te raken moet je zeker niet een heel pak leeg drinken per dag hoor
Heb je wel eens berekend op hoeveel caloriën je per 100 ml binnen krijgt? Ik heb me daar ook behoorlijk in vergist. Op de flessen staat vaak 1 deel siroop, 6 delen water. Nou, al deed ik de helft, dan kwam ik nog uit op 35 kcal/100 ml! Siroop is dus ook niet goed voor de lijn (maar wel erg lekker!) Je hebt tegenwoordig overal van die light-drankjes met maar 2 kcal/100ml ofzo. Ze halen het natuurlijk niet bij de volle smaak van sinaasappelsap maar het is zeker het proberen waard.