Jus D'orange vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door djellybelly, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hai hai

ik heb is ff een vraagje ik ben de laatste paar weken verslaafd aan Jus D'orange echt een pak per dag is dit eigelijk wel goed voor je?

ik wil een paar kilo kwijt maar volgens mij helpt Jus D'orange daar niet echt bij of wel?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou eens op het pak kijken ;) Denk dat je schrikt :-D
    Maarre...water is beter hoor! Als je wat kwijt wilt!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Dan ga je idd schrikken, ik denk zo'n 50 cal. per 100 ml, dat is bij een 1,5 liter pak dus zo'n 750 calorien, wat bijna net zoveel is als een zak chips..

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Is idd niet goed voor de lijn....beter is water. Of verdunnen met water. Van veel fruitsuikers kan je aankomen.

5. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    je kan ook de sinaasappelsap nemen van 50/50 nemen van roosvice.
    vind ik persoonlijk erg lekker.en smaakt toch anders dan sinaasappelsap met water(ook al is het eingelijk hetzelfde)

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik drink nu heel veel jus dórange maar mijn gyn heeft me dat afgeraden omdat er dus heeeeeeel veel calorieen en suikers inzitten, zelfs al staater op het pak zonder toegevoegde suikers.

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Als je dan toch sinaasappelsap wil drinken, kun je misschien beter een sinaasappeltje uitpersen? Is veel gezonder en 0% toevoegingen. Ook hier een beetje opletten op de fruitsuikers, maar toch, er zitten veel minder callorieën in een glas verse jus, dan dat het uit een pak komt..

8. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    maakt qua calorieën niet zoveel uit toch?
    in vergeperste sap zit 45 kcal per 100 ml en in een pak(wat ik toevallig in de koelkast heb staan zit 50 kcal in)
    maar vers is wel gezonder en veeeel lekkerder.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Of coolbest sinasappelsap light ;)

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Streng lijnen mag ik nog niet ivm BV dus beperk ik t tot water drinken en geen snoep/koek etc.
    Tijdens t avondeten stond hier melk en allerlei soorten frisdrank op tafel.
    Wil jij drinken? wordt aan me gevraagd.
    Doe maar melk, is beter voor mn lijn als de frisdrank. Natuurlijk wordt dan alles bestudeerd en wat blijkt....die melk was t slechtste voor mn lijn met al die calorieën....

Ik zou water gaan drinken, in sju zit heel veel suiker.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou lekker dan...ben ik net aan de dubbeldrank begonnen omdat ik nogal winderig werd van alles met bubbels...
    Zitten dan vast ook veel calorien in...
    Maar echt alleen water ga ik dus echt niet doen heh.
    Ik krijg al geen snoep meer op gegeten enzo (wel trek in maar zodra ik 1 hap heb gehad hoeft t niet meer)...dan voel ik me helemaal op water en brood staan :)

12. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

weet je wat het is ik heb aan sonja bakker gedaan en ben toen 15 kilo afgevallen en weeg nu dus 71 en wil naar de 65 ongeveer maar goed tijdens dat sonja bakker heb ik me dus klem gezopen aan water en ken dus geen water meer zien hahahahaah

13. Milla

Milla Niet meer actief

Misschien een tip: Ik probeer nu ook wat kilo's voor de zomer kwijt te raken, wat lekker is, is een glas met 1/4 te vullen met sinaasappel/mandarijn van dubbelfris en daar 3/4e water aan toe te voegen. Eerlijk is eerlijk, het smaakt absoluut niet meer naar sinaasappelsap, maar het is wel heel light en lekker!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik zou voor water gaan en als je dat even hebt gezien, misschien een glas cola light tussendoor. Ben zelf niet zo an de koolzuur, maar er zitten maar heel weinig calorien in, te verwaarlozen.

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik heb gehoord dat sinasappelsap laxerend werkt

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    of probeer is aanmaaklimonade (en dan niet zo sterk) hebben ze zoveel smaken van, kan je alvast aanmaken en in de ijskast zetten helpt bij mij heel goed voor de dorst. en de groene spa drinkt ook makkelijk weg.

succes

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Waarom pers je zelf niks uit?
    is nog lekkerder ook.

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Cristal Clear, no bubbels is ook erg lekker! Ook in verschillende fruitsmaken en geen calorieen! 8)

19. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    verse jus d'orage is veel lekkerder joh, maar voor het lijnen en om wat kg's kwijt te raken moet je zeker niet een heel pak leeg drinken per dag hoor

20. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Heb je wel eens berekend op hoeveel caloriën je per 100 ml binnen krijgt? Ik heb me daar ook behoorlijk in vergist.
    Op de flessen staat vaak 1 deel siroop, 6 delen water. Nou, al deed ik de helft, dan kwam ik nog uit op 35 kcal/100 ml! Siroop is dus ook niet goed voor de lijn ;) (maar wel erg lekker!)

Je hebt tegenwoordig overal van die light-drankjes met maar 2 kcal/100ml ofzo. Ze halen het natuurlijk niet bij de volle smaak van sinaasappelsap maar het is zeker het proberen waard.

Deel Deze Pagina