ja ik weet het,daar waar ik dan ga werken is het ook giga druk,kijk als ik ergens ben en voel me vertrouwd is er ook niks aan de hand,en als de mensen het weten vind ik het ook geen ramp, Ja idd als ik het dan heb gedaan ben ik wel weer super trots pffffff moeilijk soms hoor gats
oooh ik snap jou zoo goed! maar ik be 2 weken ook begonnen om te werken een ochtendje, en ik ben zoo trots op mezelf! maar ik kan het je niet overstralen!
ik werk als vrijwilliger in een peuterspeelzaal. met kinderen spelen is wel leuk, en er is 1 leidster, die is heel lief. maar zit je nog te tobben of je morgen gaat?
Ooh leuk ik ben zelf ovder dag gastouder, ja ben heel erg aan het denken,pff en op dit moment kan ik alleen maar nega denken
niet doen hoor! ook al val je 10 keer van je fiets en struikel je naar binnen en zit je daar als een tomaatje en zweetplekken, en stink je uit je mond, en stotter je... dan NOG moet je trots zijn als je bent gegaan! ik een keer in een bejaardetehuis, moest ik thee serveren, ik was zo zenuwachtig, dat ik alle thee over de tafel gooide whaha op dat moment echt verschrikkelijk, maar nu kan ik erom lachen. ik ehb morgen ook iets engs.. er komen 2 vrouwen/vriendinnen, maar ik zie ze niet zo vaak. ik maak me er heel zenuwachtig over. en meestal bel ik dan af met: ik ben ziek oid.. maar nu doe ik het ook. ik ben dan s'avonds heel trots op mezelf!
ja idd dat ken ik ook,had ik eerst ook,maar laatste tijd gaat het gelukkig wel bter, ja gelukkig als ik wilt gaat er iemand mee met een auto de eerste keer dan heb ik een back up en mijn ventje zei al,ik fiets dan gezellig met je mee,
nou.. dat is toch lief van hem!? sjonge, echt lief dat hij dat doet, en ook iemand anders met de auto! waarom ben je zo onzeker over jezelf? liefs
Ben gewoon bang dat als ik er ben me naar ga voelen,ben altijd al snel zenuwachtig geweest hoor,zit ook jammer genoeg in de familie, ik weet ook dat ik er scheit aan moet hebben maar is makkelijker gezegd dan gedaan
Het eerste wat in me opkwam was idd iemand mee laten fietsen en toen las ik dat je al een aanbieding hebt Lekker op tijd vertrekken zodat je als het even niet gaat kunt pauzeren. (ja, klinkt allemaal makkelijk hè) @Rach: Effe off-topic, maar wat GAAF je halvloer zeg! Zijn er onder jullie die een hond hebben? Ik kan me voorstellen dat je dan mss makkelijker naar buiten gaat, al is het maar een blokje om.
Hebben jullie ook dat jullie veel moe zijn? Sinds mijn angsten erger zijn ben ik voortdurend moe en dan durf ik nog minder want dan denk ik dat ik me raar voel ofzo terwijl ik weet dat ik alleen maar moe ben
Ja dat heb ik ook wel eens.. vooral na een angstaanval. Wij hebben een jack russel.. dus dan kom je idd wat makkelijker buiten.
Ik ben als ik angstig ben geweest ook erg moe Hier geen honden, maar bij mijn ouders ook 2 jack russels en die neem ik idd vaak een rondje mee uit met Iman in de buggy.
judith dank je wel, leuk om te horen nee geen hond, en dat is ook écht niks voor mij (ons). mijn man houd niet zo van honden, en hji werkt, dus dat betekent dat ik verplicht ben met die hond naar buiten te gaan..brr! maar ik doe elke dag al even boodschappen, is toch ook goed Derona veel succes vandaag! zet m op!