Agorafobie (straatvrees)

Discussie in 'De lounge' gestart door Judith75, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oh sweetangel ik snap je al.. t ging over zwemmen :oops: :)

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hihi jep :)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Thnx zwemmen was heerlijk,
    Ik denk niet dat ik ga,ja ik weet ben zwak,maar is me veels te druk,ze geven daar ook avond opleidingen,en zie niet zitten om dan de prullen bakken te legen als ze les hebben

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik vraag me af of jullie allemaal wel medicijnen slikken?omdat ik zoveel vrouwen hoor dat ze nog steeds bang zijn.

ik heb het idee dat ik nu na anderhalve week medicijnen bijna niet meer bang ben namelijk...

5. jawel maar ik wil zwanger worden dus heb afgebouwd met medicijnen!

derona, geeft niks hoor. ik snap dat het niet leuk is als mensen jou bezig zien met werken terwijl jij de prullebakken eens even een beurtje geeft.. :rolleyes:
    kan je niet iets zoeken wat je minder eng vind? :)
    zoals ik doe met kindjes van 2-4? das echt niet eng. :)

6. sweetangel100

Ik slik medicijnen maar krijg toch nog angstaanvallen. Ik ben alleen niet meer constant angstig.

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja hier hetzelfde.. Als ik geen medicijnen slik ben ik bijna de hele dag bang. En nu ben ik nog wel bijna elke dag een keertje angstig maar niet meer de hele dag door

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier idem

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb nu 2 wkn de medicatie en ik merk dat de angstaanvallen langzaam afnemen!

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik slik helemaal niks,

Naja ze belde ook af net dat ze ziek is,dus hahaha

11. hahaha :) :p

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahaha dus kan nog ff goed een weekend erover denk :) en

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook hetzelfde!

En ook ben ik echt het grootste gedeelte van de dag moe..maarja, kan ook weer door de depressie komen.. Moet mezelf echt vooruit slépen een hele dag en ben sinds een week helemaal gestopt met koffie (met caffeïne) en cola drinken, dus blijf nog minder goed wakker ;) Moet zeggen dat het wel scheelt met de hartkloppingen!

Nog iets leuks (tenminste voor mij :p ) Ik pas mn oude broeken weer! :D :p En ik heb mn haar geverfd :)

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb echt vandaag nergens last van...
    ik slik het nog geen 2 weken.
    voel me ook heel lekker en ik vind alles weer leuk en kan lekker van mn zoontje genieten.
    er was gezegd dat het wel 4 weken kon duren voor er verandering zou zijn maar dit is wel erg snel maar voel me al sinds zaterdag supergoed.

ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik dit stofje(serotonine) niet genoeg aanmaak zelf.ik heb me de laatste jaren nooit zo goed meer gevoeld als nu, zo zelfverzekerd...

het voelt ook weer alsof ik de stappen zet met mijn eigen benen, ik sta er letterlijk steviger op.
    ik heb al jaren last dat ik bang ben en onzeker en sinds 5 jaar ook paniek.
    vroeger was ik ook al bangig.

ik hoop dat dit zo blijft want dat had de dokter gelijk en blijf ik me goed voelen met dit medicijn!

alleen vraag ik me af hoe dat ooit moet als ik nog een kindje wil...

maarja dat zien we dan wel weer ben allang blij dat het nu zo goed gaat.

15. sweetangel100

Judith: ik kan ook geen cola of koffie meer verdragen, gelijk hartkloppingen :(

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Echt joh sweetangel en ik LEEFDE op koffie, serieus! Nu 1 bakje en gelijk...hartkloppingen! Drink bij iemand anders maar geen koffie meer.. :(

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Over het moe zijn; ik heb juist veel last van paniekaanvallen als ik erg moe ben, dus bijv niet geslapen de nacht ervoor en je dan de volgende dag gebroken voelen. Dan ben ik veel "vatbaarder" voor paniekaanvallen.

En ik moet ook altijd zorgen dat ik genoeg gegeten heb voordat ik van huis af ga :) Als ik dit niet doe en ik krijg honger, dan ga ik trillen van de honger zeg maar. Wat dan weer resulteert in de angst voor het flauwvallen en huppa weer een paniekaanval :rolleyes:

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tam jij beschrijft ook helemaal wat ik heb.
    Ik MOET ook altijd eten voor ik wegga.. en ik heb ook eerder een angstaanval als ik moe ben.
    Dat komt gewoon omdat we die vermoeidheidsklachten gaan vergelijken met de angstaanvalklachten en hoppaa... daar is de angstaanval weer.
    Tja.. zijn alleen maar onze gedachten , die ons lichaam aanstuurd om uiteindelijk die klachten te geven...

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoe gaat het bij jullie een angstaanval wat voel je dan?

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik krijg een soort kippenvel/rilling wat van onderaf naar boven komt (van benen naar hoofd) Daarna krijg ik het ontzettend warm (soort opvlieger)Dan ga ik me drukmaken dat het weer fout gaat, ga ik verkeerd ademhalen, licht in mijn hoofd, trillen.. en uiteindelijk trekt het weer weg.

Deel Deze Pagina