Sweetangel.. had jij de rescue remedie spray? Die is nl niet op je persoonlijk gemaakt maar heeft wel veel soorten van wat we nodig hebben. Maar misschien kan je idd beter iets laten maken voor jou persoonlijk!
Ja Susanne: die had ik! Ik ga idd nu persoonlijk iets laten maken, baadt het niet dan schaadt het niet
Nou als het werkt waarom niet hè! Vandaag heb ik een opmerkelijk rustige dag. Geen spanning, stress of wat dan ook. Ook geen hartkloppingen of zenuwachtig gevoel, niets! Jullie nog plannen dit weekend dames? Vraag me nu ineens af hè, zouden er ook veel mannen zijn die hier last van hebben? Volgens mij niet. Mannen zijn toch een stuk nuchterder volgens mij. Denk dat zij eerder zichzelf confronteren met angsten? Gisteren gezien dat m'n zusje zich hier heeft aangemeld.. Kan ze over me lezen hè
Je kan het combineren hoor susanne evt Ik gebruik het ook naast mijn medicijnen. Aan de andere kant, als de seroxat jou er goed bij helpt, is dat hartstikke goed natuurlijk!
Nou niet echt goed nieuws, mijn oma is vanavond overleden Ik en de rest van de familie waren erbij toen het gebeurde en ik krijg dat beeld niet uit mijn hoofd. En toen ik thuis kwam moest ik echt mijn best doen om niet een paniekaanval te krijgen. Het is niet alleen het feit dat mijn oma overleden is, het is ook dat ik zo vreselijk bang ben voor de dood, ik kan daar echt heel moeilijk mee omgaan. En nu kan ik dus niet slapen
hallo meiden! ik kom me hier ook even aanmelden ben sinds een paar maanden van de a.d af maar heb t gevoel dat t weer helemaal de verkeerde kant op gaat.. bahhhhhhhhh voel me gewoon k*t! wil weer naar de ha maar wil absoluut niet meer aan de medicijnen! zoals ik sommige stukjes hier lees, herken ik mezelf echt in! voel me zenuwachtig, angstig, naar. gadsie.. vind r niks aan iemand tips hoe ik me een beetje beter kan voelen zonder a.d?
ik vind dat ik zonder medicijnen ook lekker in mn vel zit. kon ik eerder ook dus waarom nu niet? en aangezien mn vriend en ik een kinderwens hebben wil ik niet aan de medicijnen.
@Lauwtje, wat ontzettend balen voor je zeg, dat je je nu weer zo rot voelt Maar wat sweetangel ook vraagt, waarom wil je niet meer aan de AD? Ik heb gisteren een flesje Bach besteld, ben erg benieuwd.
LAuwtje, ik heb ook periodes dat ik lekker in mijn vel zit zonder medicatie, maar mijn ervaring is dat er altijd weer een periode komt dat ik onrustig wordt en de medicatie weer nodig heb. Er is op vandaag ook AD te verkrijgen die je gewoon kan slikken tijdens de zwangerschap. Ik ben ook gestopt toen ik zwanger was, maar ben na de bevalling daardoor in zo'n groot diep donker gat terecht gekomen dat ik NOOIT meer zal stoppen als ik weer zwanger zou raken
Jeetje Tam.. gecondoleerd! Ik heb er ivm met mijn werk regelmatig mee te maken.(verzorgende in een verpleeghuis) En eigenlijk wen je er nooit aan. Kan me voorstellen dat je er niet van kon slapen. Sterkte! Haha ja was rustig hier.. maar (meestal) is dat dan ook .. geen nieuw, goed nieuws... Wij zijn vandaag weer naar Margraten geweest.. een bloemetje gaan brengen naar het door ons geadopteerde graf (topic zie ergens in de "Lounge") Hebben er meteen wat foto's van gemaakt omdat ik op internet nu aan het zoeken ben naar evt familieleden. Misschien kan ik ze vinden en dan de foto's sturen. Die mensen zijn waarschijnlijk te oud om vanuit Amerika nog naar de begraafplaats te komen om het te bekijken.. dus vandaar de foto's.