susanne succes morgen met werken! Bij mij lukt het ook niet zonder medicijnen, zover is nu wel duidelijk. Ik heb serotonine tekort, dus ja..dan maar aan de pillen blijven..
@amilah, ik ben nog niet gebeld ik ga dus weer contact opnemen met de gyn, want dat moest als ik niks zou horen.
Derona , gefeliciteeeerd! Leuk zeg.. weer een baby.. geniet van je zwangerschap! Ik heb dus gisteren gewerkt, ging best lekker maar was wel weer even vermoeiend. Ik ben vandaag bij de bedrijfarts geweest. Ik mag nog 2 wkn 2x 4 uur per week werken en dan die week daarop 2x6 uur en vanaf 29 okt. weer mijn volledige 2x8 uur werken.
Ow dat vind ik prima hoor.. heb ik tenminste mijn oude leventje weer terug.. Altijd maar thuis zitten vind ik ook niks (en me dan schuldig voelen t.o collega's als ik wel even de deur uit ga)
@Suzanne, wat fijn zeg dat het nu de goede kant op gaat met je werk, lekker he weer bezig te zijn. @Derona, gefeliciteerd meid met je zwangerschap @Natasja, balen zeg dat je nu zelf achter de gyn aan moet Nou vandaag mijn combinatieflesje binnen gekregen, ben benieuwd
Ow helemaal vergeten Darona profixiat met je zwangerschap! @tam: Ben benieuwd of het voor jou ook werkt. Heb je veel remedies?
thnx meiden moet ook zeggen dat ik me stuk beter voeld.laatst al geshopt met mijn mams,en lekker wezen zwammen, hihi
Heb m vandaag ook binnen gehad. 4x per dag 4 druppels, maar ik kan het toch gebruiken als ik er last van heb? Of kan ik het gewoon innemen terwijl ik er geen last van heb, bij voorbaat zeg maar!? Oh goed suzanne, idd beter dan thuis zitten! en derona van harte meid. groetjes
ik ben zelfs eergister met mijn mannetje mee geweest naar het ziekenhuis., nou daar durfde ik eerdaags echt niet te kome hiohi\
Goed hoor Derona Kan ook komen door de hormonen van de zwangerschap, ik had ook minder last tijdens de zwangerschap! Hopelijk krijg je 9 heerlijke rustige maanden!
@eliesja: Je neemt het iedere dag in 4x per dag. Als het nodig is mag het vaker. Je kunt het ongeveer 4 á 5 weken bewaren buiten de koelkast. Als je meerdere flesjes hebt kun je die langer bewaren in de koelkast. Je kunt de druppels in water doen, in je drinken en gewoon puur. Ik druppel ze op de rug van mn hand en haal ze eraf met mn mond. Niet met de pipet rechtstreeks in je mond ivm de bacteriën en dan is het minder lang houdbaar.
idd hopen hoor, zou wel heerlijk zijn toch! Geniet er maar lekker van meid, het is zo om hoor en dan moet je je buikje weer missen..