Goedemorgen! Suus; ik duim voor jullie! Voor de auto, voor t huis en voor de baan Tam: Je hebt je er toch maar door heen geslagen meid! Fijn dat de dienst precies was zoals je oma wilde. Amanthis: welkom! Amilah: heb je me binnenste buiten gekeerd
Amanthis welkom meid, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en erover praten is alleen al fijn.... Tam, goed hoor van je en werkt die bach al een beetje bij jou? Heb zelf het idee dat ik best aardig ben nu voor de kids, vooral als ze wat uitvreten.. hihi Judith, duim duim duim.. sweetangel, dat van die verkoopster heb ik ook altijd, maar dat heb ik echt bij iedereen, bang dat ik niet leuk overkom of idd aardig wordt gevonden... Sterkte bij de ha. Heb jij nu ook die zelf samengestelde bachremedie? vandaag komt mijn mannetje weer thuis. liefs elies
@Elies; ik heb zelf wel het idee dat het werkt die bach, ik voel me sinds vandaag wat rustiger. Maar bij jou werkt het dus ook al goed? Wat fijn dat je mannetje vandaag ook weer thuis komt. Verder gaat hier alles zijn gangetje, vanmorgen met mijn moeder en Nynke even heerlijk de stad in geweest, dit ging ook hartstikke goed.
ik ben oxazepam aan het afbouwen wat een verschrikking! ik ben zo druk aan de binnenkant!ik ben niet angstig want ik heb die sertraline(zoloft) maar ben heel erg hyper.komt dat door het afkicken van de oxazepam? ik lijk wel een drugsverslaafde...
Dat zou goed van de oxazepam kunnen komen. Is het je niet van te voren verteld? @ sweetangel -> hahha neej hoor wees maar niet bang (uhuh met een angststoornis ) het viel me alleen maar op
Hoi meiden, Vandaag bij de HA geweest en de medicatie wordt per direct weer opgebouwd. Ik ben blij dat ik gegaan ben, ik heb zo'n fijne HA! Eliesja: heb bach nog niet, moet t nog bestellen, maar ik wacht even totdat ik door de gewenningsperiode heen ben van de seroxat. Tam: heerlijk even de stad in Eef: dat kan idd van t afbouwen komen. Wel rot dat ze je dat niet verteld hebben zeg! Succes ermee meid! Amilah: was maar grapje hoor haha idd veel overeenkomsten! En leuk grapje, wees maar niet bang
Sweetangel.. stekte weer met de bijwerkingen van de Seroxat. Ik ben er gelukkig weer vanaf.. dus weet hoe je je voelt. Hopelijk valt het mee!
@ suus: dank je wel! Zo'n heftige bijwerkingen als jij gehad hebt heb ik (volgens mijn herinneringen haha) nooit gehad, dus hopelijk valt t ook deze keer weer mee! @ Eef: geen idee meid, ik heb Oxazepam nooit als onderhoudsmedicatie gebruikt, alleen als nood-medicatie. Dan hoef je ook niet af te kicken. Sterkte ermee in elk geval!
Oh lekker tam, ff stadten, fijn ook dat het goed ging! Sweetangel, fijn hoor zo´n beripvolle ha, die vind je niet vaak op dit gebied! sterkte.. Had wel het idee dat het heerlijk ging, zo lekker ontspannen en rustig, maar kreeg dus gisteravond weer zo´n rot gevoel door me heen en op 1 of andere manier zette het niet door en werd ik er heel erg moe van, we lagen dus uiteindelijk om half 10 al op bed.. zou dat de bach zijn geweest? Kan het niet zo verklaren, maar was wel raar gister... Heb vandaag wel een beetje een hyper gevoel (hyperventilatie-gevoel), weet er ff geen raad mee.. Er gaan weer nega gedachtes door me heen, maar ook weer niet, net of iets het tegenwerkt, kan het niet zo uitleggen, maar tis vreemd. Had vanmorgen ook weer iets met boodschappen doen (heb ik al tijdje niet gehad), maar ik stond dus voor de schappen en ineens was het geluid heel ver weg en dit is dus normaal een moment om angstig te worden, maar ineens was het weg... voelde me daarna ook niet angstig, heel vreemd ook... Heb ook ff het stukje gelezen bij werking van praktijk het haagje en daar staat dit oa: Door het gebruik van de bach bloesems kunnen er weer andere gemoedstoestanden naar boven komen. Deze methode werkt net als met het pellen van een ui. Je pelt laagje voor laagje af naar de kern. Zou dat het kunnen verklaren mischien? Judith weet jij dat mischien? Hoe gaat het verder met de andere meiden? vooralsnog een fijn weekend meiden.. liefs elies
Judith hoe gaat het nu met je dochter, nog steeds effect van de bach? Heb het vandaag ook voor mijn zoontje binnen gehad, ben gelijk begonnen. Ben benieuwd hoor! Hoe lang had jij het gegeven eer je effect zag?
@ sweetangel -> wist ik wel dat het een grapje was Succes trouwens met de beginperiode medicatie, gelukkig maar dat je er vorige keer niet zo'n last van hebt gehad. Ik bij de Efexor ook niet maar bij de fluvoxamine was ik strontziek blegh.. @ Eef -> Ik heb ook nooit oxazepam echt regelmatig geslikt. Alleen voor soms een keertje en dan heb je die afkickverschijnselen niet. Heb je wel goede begeleiding bij het afbouwen nu? Hou het wel in de gaten en als je denkt dat het gevoel te sterk is zou ik even aan de bel trekken..
zo meiden hoe zijn jullie het weekend doorgekomen!? Hier ging het gelukkig weer goed! Alleen mijn zoontje was echt heel erg hyper het weekend, echt druk, zowel lichamelijk als met praten... Ben blij dat et weekend weer voorbij is, kan hij weer lekker naar school.. groetjus
Hier ook een goed weekend, vrijdagavond de eerste tablet ingenomen, gistermiddag voelde ik hoofdpijn opkomen en begon ik wazig te zien. Om 8 uur sliep ik al, maar nu heb ik nergens last meer van.
Soms denk ik wel eens dat het gelegen heeft aan het gebruik van de pil, voor mijn vakantie. Ik kan namelijk niet tegen die hormonen en ik heb ong. 4 weken voor mijn vakantie primolut, microginon 30 en 50 geslikt, allemaal om mijn ongie niet te laten komen, maar helaas was het toch gebeurt. Ik voelde me het rotst toen ik terug was van vakantie en dat heeft echt weken geduurt en nu gaat het echt goed... maar toch..., mischien heeft het ook wel met het zien overlijden van mijn schoonvader te maken..wist ik maar wat de oorzaak was .. weten jullie trouwens wat de oorzaak eigelijk is geweest, waardoor je je zo voelt?
Ik denk dat ik er mijn hele leven last van gehad heb, maar het kwam echt tot uiting en ik ben echt hulp gaan zoeken toen ik 3 jaar geleden heel erg ruzie heb gehad met de zus van mijn man. Daarna kwam de eerste echte paniekaanval.
Het is bij mij echt voor de eerste keer begonnen toen ik nog jong en wild was (20/21)en aan de shit zat, dat zal toen ook zeker de boosdoener zijn geweest, durfde toen echt niks meer te doen, roken, drinken, stappen, medicijnen innemen, alleen naar mijn werk, dat was alles...dat is allemaal langzaam overgegaan en jaren later kreeg ik mijn eerste kindje...Het is toen lang goed gegaan... Ik heb het toen weer gekregen toen een ex-vriendje het uit maakte, durfde toen ook niet meer te stappen en boodschappen te doen, voelde me echt angstig, dacht toen ook weer aan de allereerste keren..... Langzaam ging het weer beter.. Dit is toen echt overgegaan toen ik mijn man leerde kennen en heb het even weer gehad toen ik 5 weken zwanger was en sindsdien niet meer tot de laatste vakantie. Lijkt wel of het met fases komt ofzo..