Het schijnt toch dat stress de grootste boosdoener is, zie het maar als een uiting van.... Bij mij begon de paniek en angst op mijn 7de, toen mijn opa overleed. Kennelijk heeft dat toendertijd zoveel indruk op me gemaakt. Ik weet nog goed dat toen de angst voor de dood erg naar voren kwam en ik vaak in paniek raakte. Het komt en gaat inderdaad met fases, zit ik in rustig vaarwater dan is er weinig aan de hand. Hoe meer stress hoe meer last ik heb van paniekaanvallen. Ik ben het weekend ook goed doorgekomen, heerlijk van het zonnetje genoten
Jij hebt ook nog steeds positief effect van de bach tam? Er zitten echt dagen bij dat ik echt versteld sta, ben zo rustig en kalm met de kids, normaal irriteer ik me mateloos.. ga nog ff bankhangen..
Hier ook een rustig weekend. Heb een paar uurtjes gewerkt op zaterdag en zondag. Dit ging prima! Vond het juist lekker om weer van huis te zijn. We hebben ook nog lekker gewandeld en de eendjes gevoerd. Heb nu lekker 8 dgn vrij. Vandaag ook kijkers gehad voor ons huis.. volgens de makelaar was dit een goede bezichtiging! Spannend! Bij mij zijn de angstaanvallen ook weer gekomen door de stress, trouwens.
Mijn weekend was ontzettend druk. Ik heb eerst mijn vader geholpen met van alles in huis want mijn moeder ligt in het ziekenhuis en hij werkt nogal veel en aangezien ze het huis willen verkopen moest het er een beetje ok uitzien. En vervolgens door met mijn eigen verhuizing Dus was druk en gek genoeg heb ik dan niet zoveel last maar als ik daarna rust neem dan begint de ellende
@Eliesja, ja ik voel me een stuk rustiger sinds ik de bach gebruik. Zelfs mijn man zegt dat ik veel gezelliger ben de afgelopen dagen Ik stond vandaag in een rij bij de kassa en opeens dacht ik; "he, dit gaat goed, ik voel helemaal niks", wat een heerlijk gevoel zeg @Suzanne, fijn dat het werken je zo goed bevalt alleen minder van die paniekaanvallen @Amilah, joh ligt je moeder in het ziekenhuis, toch niet al te ernstig hoop ik? Hoe voel je je daar zelf onder?
@tam.. nee niet dit weekend..hahah.. er was een vraag van iemand of je weet wanneer je de angstaanvallen kreeg.. of waarom.. Mijn antwoord daarop was dat het bij mij komt door stress.. Heb nu al een hele poos geen angstaanval gehad!
ik ben nu over gegaan van halve tabletjes naar kwart tabletjes oxazepam, is misschien gunstiger. maar het enige wat mij verteld is is dat je moet afbouwen anders kan je je klachten terug krijgen maar ik ging van 3 tabletten naar twee en na een paar dagen anderhalf toen nog 2 dagen 1 en toen niks meer dat was misschien iets te snel. ik zit nu op 4 kwart tabletjes per dag over de hele dag verdeeld!
@Eef, bouw jij niet af onder begeleiding van een huisarts? Want je moet ook weer niet te snel afbouwen hoor.
nee ik heb het maar 3 weekjes geslikt dus de huisarts zei dat het makkelijk kon hij zei zelfs van drie naar twee naar af en toe 1!
Goed zeg suzanne, dan is het idd weer lekker thuis komen, heb ik ook, als ik telang thuis zit dan moet ik echt gewoon ff weg... ben echt blij dat ik werk hoor! Super spul he Tam, voel me ook echt rustiger... Hoe zou het met Judith zijn?
@ Tam -> Het is gelukkig niet heel erg ernstig. Ze had een blindedarmonsteking maar ze waren er denk ik te laat bij dus er zat een gat in haar blindedarm. En daarna kreeg ze dus allerlei ontstekingen in haar buik. Dus ze heeft uiteindelijk toch nog drie weken in het ziekenhuis gelegen. Vandaag is ze thuisgekomen maar ze ligt wel gelijk weer in bed dus het duurt nog wel even voordat ze er helemaal bovenop is. Hoe ik eronder ben? Nou ik ben er wel voortdurend mee bezig. Ik weet dat het niets ernstigs is maar toch vind ik het akelig als iemand uit mijn familie in het ziekenhuis ligt. En ik kon me ook zo goed voorstellen hoe ze zich voelde omdat ik rondom mijn bevalling ook in het ziekenhuis heb gelegen dus het bracht aardig wat herinneringen terug ook.
Ja waar is Judith? Zat ik me ook af te vragen.. @ Eef -> Lastig hoor dat afbouwen. Heb je wel het idee dat het zo goed gaat?
He gatsie Amilah, klinkt niet best, maar gelukkig gaat het de goede kant op en idd niet leuk als er familie in het ziekenhuis ligt. Heb je een rot bevalling gehad, omdat je in het ziekenhuis heb gelegen?
Ja ik had zwangerschapsvergiftiging en een erg zware bevalling want mijn persweeen begonnen al bij 3 cm. ontsluiting en ik voelde het door de ruggeprik heen Maar ja ik heb er wel een mooie dochter voor terug gekregen
He vervelend zeg, maar idd iets moois ervoor terug. Is het je eerste? Wil je nog meer kindjes krijgen na zo´n heftige bevalling?
ja nu gaat het goed ben niet zo druk meer, ja een klein beetje maar dat hoort bij alle medicijnen die verslavend zijn
Sorry dames, kon een paar dagen niet kletsen met jullie want pc was gecrashed en ik heb het vreselijk druk! Had net een heel stuk getypt en ineens was het weg Baal baal!
ik had ook bij 3 cm al persweeen en toen werd ik ook nog aan een weeenopwekker gelegd heb er 30 uur over gedaan in totaal en dacht steeds tijdens de bevalling wat een hel!dat iemand zoveel pijn kan hebben zeg... ik riep de eerste paar weken: NOOIT MEER!!!!!!! maarja misschien ooit
Jees en dan kom ik aan met mn 3 snelle flitsbevallingen Niet dat ze niet pijnlijk waren trouwens hoor! PHOE!
Ik riep ook na mijn eerste bevalling "de eerst komende 5 jaar niet!" 11 maanden later raakte ik zwanger van Tim. Gepland hoor! hihi.. Gelukkig ging de bevalling van Tim erg snel.. 3 uurtjes maar!