Agorafobie (straatvrees)

Discussie in 'De lounge' gestart door Judith75, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Poohbear; ik kan er ook met bijna niemand over praten, het is ontzettend moeilijk te begrijpen als je het zelf niet meegemaakt hebt. En daar heb ik soms ook best wel veel moeite mee.
    En inderdaad als ik moe ben heb ik er veel meer last van dan als ik uitgerust ben.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb toevallig een goede vriend die het ook heeft gehad en wij snappen elkaar altijd.
    Hoef je niets uit te leggen.
    Ik twijfelde of ik wel wilde reageren op deze topic, want ik wil het achter me laten en me richten op de toekomst (hopelijk met baby).

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden.

hoorde net dat mijn schoonzus is bevallen van een jongetje.

mijn zwager belde net, ging allemaal snel, leefde om kwart over 2 nog, maar nu wisten ze het niet, je zag het borstkasje niet heen en weer gaan, zo klein is het... 23 cm. kindje zag er mooi uit.

moet er zo aan denken bah zeg...

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jeetje Eliesja :(

Sterkte ermee...

Hier een ok weekend. Niet veel bijzonders gedaan.

T gaat nu heel goed met de medicatie! :D
    Ik ben helemaal niet meer hyper, echt fijn!

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte Eliesja :(

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Stekte Eliesja.. ga je nog op kraamvisite? (eh ja klinkt misschien raar )

Ik heb ook het hele weekend gewerkt. En gisteren ook nog. Gisterenavond heb ik bij mij thuis een mylene party gehad. We waren met 6 personen en er is voor 345 euro verkocht! Niet slecht toch!

Helaas moest ik daarvan de tol betalen. Ik heb het weekend teveel gepraat ondanks de keelpijn en gisteren dus ook weer dat ik vandaag mijn stem kwijt ben. (zie topic in "de lounge")

Hoe is het verder met jullie?

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hoi Dames!

Ik kom even zeggen dat ik weer terug ben van weggeweest ;) Het was een vreselijk druk maar wel leuk weekend met 29 man :p

Hel veel sterkte Eliesja... :(

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey meiden,

Judith, welkom terug ;) en fijn dat het leuk was!

Susanne, nee niet echt op kraamvisite... vandaag is de begravenis geweest, ze hebben er samen op hun manier afscheid van genomen. Ze hebben er voor gekozen dat niemand het kindje mocht zien, ze hebben wel foto's gemaakt en die mogen we wel allemaal zien.
    Kreeg vanmorgen een sms-je van mijn schoonzus en ze vertelde me dat ze het kindje thuis had liggen en dat ze er al van begon te houden... en dat ze het engeltje .... (die puntjes staat voor hun achternaam) hebben genoemd. Vond het zo erg om dat te lezen.. doet je dan wel weer wat...
    Wij gaan morgenavond even langs...

Suzanne, wat is een mylene party? :oops:

Verders gaat alles zijn gangetje..
    weer 2 dagen gewerkt en het was mega druk. Ben echt moe!

nou groetjes voor nu! ;)

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    volgens mij heb ik een terugval.het ging hartstikke goed sinds ik de medicijnen ben gaan slikken al bijna 6 weken terug.
    maar de laatste paar dagen gaat het niet goed.ik voel me rot dat schuldgevoel is weer terug en zie niks meer positief...
    is dit een terugval?

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Het klinkt wel zo eef maar ik heb zelf nooit medicijnen geslikt, dus heb niet echt een idee.
    sterkte in ieder geval.

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Eef, klinkt inderdaad als een terugval, helaas ook met medicatie kun je af en toe een terugval krijgen :(
    Maar waar heb je precies een schuldgevoel over, als ik vragen mag?

@Eliesja, echt vreselijk voor je schoonzusje en broer. Ik hoop echt voor ze, dat ze snel een gezond wondertje mogen verwachten en krijgen. Nogmaals veel sterkte.

@Judith, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, is nogal wat 29 man :confused: , maar hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

@Suzanne, hoe is het met je stem?

Hier alles zijn gangetje, al heb ik hier ook weer een kleine terugval. Ik merk dat ik weer wat meer angst heb voor winkels en ontwijk gedrag heb. Ik probeer wel elke dag even naar de supermarkt te gaan, anders wordt het alleen maar erger.

12. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh minder Tam, gebruik je nog wel die bach?
    Had gister ook weer beetje last van hyperventilatie, maar was gelukkig zo over...

Verder ben ik onwijs moe en merk wel dat ik wat geirriteerder ben... :(
    Probeer er gewoon niet aan te denken..

trusten meiden ga maar eens naar mijn bedje..

13. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @Eliesja, ja ik gebruik die bach wel, alleen vergeet ik weleens een dosis in te nemen. Dus soms heb ik op een dag dan maar 3x 4 druppels genomen ipv 4x.
    Ik ben niet moe maar wel erg geirriteerd, ik kan echt weinig hebben op dit moment :(

Wel balen eliesja, dat je je ook niet helemaal optimaal voelt :(
    Truste trouwens elies [​IMG]

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dat zelfde "schuldgevoel" had ik ook toen ik nog geen medicatie gebruikte..tegenover anderen.
    maar als je medicijnen gebruikt blijf je dan altijd deze periodes houden?dat hoop ik toch niet!

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Eef in wat voor zin heb je dan een schuldgevoel ten opzichte van anderen?

Bij mij komt het omdat mijn oudste vakantie heeft, ik kan er gewoon niet meer tegen...Hij is zo druk, onbehouden...
    Heb eindelijk de stap gezet, morgen gaan we naar de dokter, wil m laten testen op adhd. Heeft 1 van jullie hier trouwens ervaring mee? Hoe dit in zijn werk gaat? En de eventuele medicijnen?

groetjes

16. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dat ik me rot voel daar voel ik me schuldig over en dat ik niet gewoon kan genieten net als ieder ander

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ach meis toch, dat is best lastig, kan je alleen maar zeggen dat je dat zeker niet moet doen, want 9 van de 10 mensen merken niet eens dat jij je zo down voelt. En wie weet wat een ander allemaal wel niet voor problemen hebt en jij maar denken dat ze gelukkig zijn...Maar goed het is makkelijker gezegd dan gedaan. Want je gevoel is nou eenmaal sterker...

sterkte...

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wat rot eef je terugval... Misschien ipv 4x druppels een keer meer nemen? Dat mag gewoon hè.

Ik heb ook een minder positief gevoel laatste dagen, maar dat komt vast door het giga drukke weekend. Voor iedereen gaat dat automatisch dat vrolijk zijn enzo, maar soms had ik het wel moeilijk hoor! Gelukkig was mijn ma er die dan even de kids in de gaten hield zodat ik even tot rust kon komen alleen. Ben lekker gaan wandelen met de hond van mn oom en tante.

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nee, de terugvallen komen minder vaak, maar misschien blijven ze bij jou op een gegeven moment wel weg.
    Ik slikte efexor en vooral tijdens mijn zwangerschap had ik een terugval, maar daarvoor was dat af en toe.
    Dat schuldgevoel herken ik wel een beetje van jou. Ik voelde me ook weleens schuldig vooral tegenover mijn man, omdat hij soms echt dacht dat het met hem te maken had.

20. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb geen druppels maar zoloft

Deel Deze Pagina