Hoi hoi, Eliesja.. een Mylene party is een party waar ze make-up en verzorgingsproducten demonsteren en je later kan kopen. Hetzelfde als Oriflame.. (als je dat tenminste kent) Goh vervelend joh al die terugvallen bij jullie.. ik heb er gelukkig geen last van. Heb vandaag alleen Tim thuis gehad. Lisa is bij opa en oma logeren. Morgen komt ze weer thuis. Dit weekend zal ik trouwens niet online komen .. heb het nogal druk. Judith, Fijn dat je een leuk weekend gehad hebt. Hoe voelde je je zo tussen de groep? Verder eigenlijk niets te vertellen. Tot later weer!
Hoi meisjes Wat rustig hier @susanne: Het was niet makkelijk met zo'n grote groep, ookal was het allemaal familie Het was erg druk en soms kwam het echt op me af vliegen en moest ik even wat 'ruimte' voor mezelf hebben. Gelukkig had mijn ma dat steeds in de gaten en hielp me met de kids zodat ik me even terug kon trekken met een goed boek (wat nu uit is trouwens ) Vandaag toch wat gebeurd hier! Sebas ging oud papier wegbrengen, vloog ineens de auto in de brand! Gelukkig kon hij er snel uitkomen en mankeert ie zelf nix, behalve wat keelpijn, hoesten en wat verschroeide haartjes op zijn hoofd. Ik schrok me rot toen hij belde! Ow wat kan ik toch slecht tegen stress... Ook nog een leuk nieuwtje..morgen krijgen we een nieuwe huisgenoot! Een Cavaliertje van 10 maanden Hoe is het met jullie allemaal?
Ik heb het ook gehad en ik weet hoe naar het is. Ik merk wel dat ik het een beetje terug heb gekregen zinds ik zwanger ben. Ik voel me een beetje onzeker als mensen naar mn buik kijken ( omdat ik echt 16 lijk) Zelf probeer ik me er niks van aan te trekken, maar vind het soms toch wel moelijk
ik heb het ook ghad heel erg ging ook nergens meer heen school uit etc.... k was toen 16 tot men 18de heb ik het heel erg ghad ben er toen zelf uitgekomen wel met behulp van me moeder....en medicijnen! daarna was ik ong. 18 en half kwam hetb weer helemaal terug nog erger en ben er nu nog niet helemaal uit heb wel heel veel hulp maar ben daar even mee gestopt moet zelf even tot rust komen voel me nu ook veel beter als met al die hulp je moet steeds weer alles ophalen etc..... het gaat nu gelukkig redelijk goed in de winkel etc... en anders heb ik me ventje die helpt me er goed bij! gelukkig maar gek eigelijk dat zoveel mensen het hebben/gehad grtjes
hoi meid nou ook ik heb het gehad en als ik moe ben komt het ook nog wel eens terug, ik had echt verwacht dat ik het niet aankon met kinderen maar juist daardoor en ism paroxetine ging ik met sprongen vooruit maar toen kwam het mijn dochter moeat naar de peuterspeelzaal en doordat ik ook regelmaat kreeg ging het steeds beter en ja we hebben een hond en die moet er ook uit. moet je zeggen dat het met mij nu goed gaat veel erover praten en zorgen dat je goed uitgerust bent en met iemand samen naar buiten gaan al is het maar twee meter dikke knuffel en sterkte
Hoi Dames.. ik ben er weer. We zijn een weekendje weggeweest met mijn ouders. We hadden dat als verrassing omdat ze 35 jaar getrouwt zijn. We hebben leuke dingen gedaan en zelfs mijn oma van bijna 83 jaar heeft met ons mee gebowld. Was een erg geslaagt weekend. Jee Judith... heb het artikel gelezen. Gelukkig gaat het verder goed met Sebas...!
Heej dames! Effe snel een berichtje Sinds zondag hebben we dus een cavaliertje, zo'n lief schattig ding En het voelt zo goed om met hem buiten te lopen! Het lijkt of ik meer 'durf' heb buiten nu..
hoi super joh, bij mij ging het ook beter toen we een hond kregen, dan kijken de mensen naar de hond en niet naar jou maar fijn joh ben heel blij voor je
He Judith.. leuk joh! Fijn dat je je er ook goed bij voelt als je de hond gaat uitlaten. Hoe heet ie? Hier gaat het ook nog steeds prima. Gisteren ook in de rij gestaan bij de kassa van de supermarkt en hoogstwaarschijnlijk ga ik volgende week zelfs met de kinderen weer naar brabant. Mijn man komt later die dag ook naar brabant toe. Hopelijk krabbel ik niet terug voor die tijd!
Wat leuk om te lezen al die positieve berichten Hier gaat het gelukkig ook steeds beter, vooral het alleen boodschappen doen gaat goed ( al moet de rij toch nog echt niet te lang zijn, anders wordt ik wel nerveus )
@susanne: Hij heet Tosca. Wel een meisjesnaam he, maarja, in Belgiƫ waar hij vandaan komt misschien niet Toch laten we het maar zo, want iedereen is er al aan gewend @nathalie: Ja, idd, iedereen kijkt naar Tosca en niet naar mij Jij snapt em @tam: Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Alleen boodschappen doen moet ik nog niet aan denken hoor En ik moet eigenlijk naar m'n huisats, maar dat is 'ver' weg en ben nog steeds niet geweest Das wel irritant, want ik heb echt zo'n megapijn aan m'n elleboog (zenuw bekneld oid denk ik) en das niet echt handig met 3 kids enzo!
hey meiden... Gaat weer helemaal goed hier... Mijn bach is bijna op, maar moet ik dat nou blijven nemen? Of kan ik dr nu mee gaan stoppen? Tam ga jij er mee door? Wat leuk Judith een hond, leuke naam ook! Verders geen nieuws... fijn weekend meiden!
Hoi sinds ik ben begonnen met het spuiten van Fostimon heb ik weer meer last van paniekgevoelens. Hoop dat dat aan de hormonen ligt en dat het weer over is als ik ermee stop. Maar voor een beebje heb ik alles over! Liefs Marjo
@Eliesja, nee ik ga er niet mee door, het is niet dat ik me nu echt totaal anders voel en veel verandering merk eigenlijk. In het begin merkte ik wel iets maar dat is nu weg.